Detaylar
Kim cevapladı?Merhaba, RAR dosyasını ben de indirdim ve içeriğini kontrol ettim. Klasörde kurmanız gereken yazılımı, modeminizin versiyon numarasını kontrol ederek bulmalısınız. Klasörde versiyon numaraları isimlendirilmiş zaten.
Eki Görüntüle 25832
Modemin versiyon numarasını nasıl öğrenirim?
Son düzenleyen: Moderatör:
Modemin versiyon numarasını nasıl öğrenirim?
Eki Görüntüle 25840Eki Görüntüle 25840
Eki Görüntüle 25841
Modem arayüzüne girdiğinizde zaten ana sayfada "Firmware" yazar. Oradan sürüm numaranızı öğrenebilirsiniz.
Modem arayüzüne girdiğinizde zaten ana sayfada "Firmware" yazar. Oradan sürüm numaranızı öğrenebilirsiniz.
Tamamdır ilk attığım fotoğrafta da bir şey var onu da kurmalı mıyım?
Hayır, ikisi de modem yazılımı. Sürümü öğrenip ona göre kurulum yapınız.Tamamdır ilk attığım fotoğrafta da bir şey var onu da kurmalı mıyım?
Arayüz görseli paylaşır mısınız? Ana sayfadayken.Bulamadım orayı.
Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.
Modem arayüzüne girdiğinizde zaten ana sayfada "Firmware" yazar. Oradan sürüm numaranızı öğrenebilirsiniz.
Bulamadım orayı.
Hayır, ikisi de modem yazılımı. Sürümü öğrenip ona göre kurulum yapınız.
Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.
Bulamadım orayı.
Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.
Yazılım numarası burada yazıyor.
Hayır, ikisi de modem yazılımı. Sürümü öğrenip ona göre kurulum yapınız.
Arayüz görseli paylaşır mısınız? Ana sayfadayken.
Buyurun burasıda ana sayfa.
Evet, yazılım sürümünüz 11.05. Öncelikle bir değişiklik yapmadan mutlaka modemin güncel halinin yedeğini alın. Bir problem olursa geri dönebilin diye. Daha sonra indirdiğiniz RAR dosyasındaki numara son hanesi büyük olan yazılımı deneyebilirsiniz. Sanırım "9" olarak görünüyor.Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.
Evet, yazılım sürümünüz 11.05. öncelikle bir değişiklik yapmadan mutlaka modemin güncel halinin yedeğini alın. Bir problem olursa geri dönebilin diye. Daha sonra indirdiğiniz RAR dosyasındaki numara son hanesi büyük olan yazılımı deneyebilirsiniz. Sanırım "9" olarak görünüyor.
En üstte de 9 var en altlarda da.
Yedeğinizi alıp deneyebilirsiniz.