MehmetBey

Yetkin
Katılım
26 Aralık 2023
Mesajlar
773
Çözümler
4
Beğeniler
205
Arkadaşlar iyi akşamlar, modem güncelleniyormuş bugün öğrendim. Nasıl güncellerim yardımcı olur musunuz?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Merhaba, RAR dosyasını ben de indirdim ve içeriğini kontrol ettim. Klasörde kurmanız gereken yazılımı, modeminizin versiyon numarasını kontrol ederek bulmalısınız. Klasörde versiyon numaraları isimlendirilmiş zaten.

Eki Görüntüle 25832

Modemin versiyon numarasını nasıl öğrenirim?

1710245505763.webp


1710245529300.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Modem arayüzüne girdiğinizde zaten ana sayfada "Firmware" yazar. Oradan sürüm numaranızı öğrenebilirsiniz.

Bulamadım orayı.

Hayır, ikisi de modem yazılımı. Sürümü öğrenip ona göre kurulum yapınız.

Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.

Bulamadım orayı.



Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.
1710246506348.webp


Yazılım numarası burada yazıyor.

Hayır, ikisi de modem yazılımı. Sürümü öğrenip ona göre kurulum yapınız.

Arayüz görseli paylaşır mısınız? Ana sayfadayken.

Buyurun burasıda ana sayfa.

1710246576106.webp
 
Vodafone-h-300S-V1.0.11.05 yazılım versiyonu bu sanırsam.
Evet, yazılım sürümünüz 11.05. Öncelikle bir değişiklik yapmadan mutlaka modemin güncel halinin yedeğini alın. Bir problem olursa geri dönebilin diye. Daha sonra indirdiğiniz RAR dosyasındaki numara son hanesi büyük olan yazılımı deneyebilirsiniz. Sanırım "9" olarak görünüyor.
 
Evet, yazılım sürümünüz 11.05. öncelikle bir değişiklik yapmadan mutlaka modemin güncel halinin yedeğini alın. Bir problem olursa geri dönebilin diye. Daha sonra indirdiğiniz RAR dosyasındaki numara son hanesi büyük olan yazılımı deneyebilirsiniz. Sanırım "9" olarak görünüyor.

En üstte de 9 var en altlarda da.
 
Merhaba, genelde modemler kendilerini otomatik günceller. Ama ayarı kapalıysa veya güncelleme sunucusunda bir sıkıntı varsa manuel olarak güncelleyebilirsiniz.