NVIDIA App ayarları nasıl olmalı?

Benkogambit

Başarılı
Katılım
3 Şubat 2024
Mesajlar
314
Beğeniler
168
Bilgisayarımı şarjda ve oyun amaçlı kullanıyorum ağırlıklı. Ayarlarda benim manuel değiştirmem gerkeen bir şey var mı?

 
Bilgisayarımı şarjda ve oyun amaçlı kullanıyorum ağırlıklı. Ayarlarda benim manuel değiştirmem gerkeen bir şey var mı?

Eki Görüntüle 261196
DLSS geçersiz kılma kısımlarını değiştirmen yeterli. Kare oluşturmayı Preset B, çözünürlük olanı Preset K öneririm. Model ön ayar kısmını da değiştir.
 
50 serisi bir ekran kartınız varsa Preset L en iyi sonucu veriyor ama performansı düşürüyor. Kare oluşturma preset B. Işın yeniden yapılandırmayı da önerilen de bırakabilirsiniz.

Kartınız eğer 40 serisi ise preset M - K yapabilirsiniz. M ve L DLSS 4.5 iken; K ise DLSS 4.0'dır.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…