Benkogambit

Başarılı
Katılım
3 Şubat 2024
Mesajlar
314
Beğeniler
168
Bilgisayarımı şarjda ve oyun amaçlı kullanıyorum ağırlıklı. Ayarlarda benim manuel değiştirmem gerkeen bir şey var mı?

1782653971065.webp
 
50 serisi bir ekran kartınız varsa Preset L en iyi sonucu veriyor ama performansı düşürüyor. Kare oluşturma preset B. Işın yeniden yapılandırmayı da önerilen de bırakabilirsiniz.

Kartınız eğer 40 serisi ise preset M - K yapabilirsiniz. M ve L DLSS 4.5 iken; K ise DLSS 4.0'dır.