Benkogambit
Başarılı
- Katılım
- 3 Şubat 2024
- Mesajlar
- 314
- Beğeniler
- 168
Bilgisayarımı şarjda ve oyun amaçlı kullanıyorum ağırlıklı. Ayarlarda benim manuel değiştirmem gerkeen bir şey var mı?
DLSS geçersiz kılma kısımlarını değiştirmen yeterli. Kare oluşturmayı Preset B, çözünürlük olanı Preset K öneririm. Model ön ayar kısmını da değiştir.Bilgisayarımı şarjda ve oyun amaçlı kullanıyorum ağırlıklı. Ayarlarda benim manuel değiştirmem gerkeen bir şey var mı?
Eki Görüntüle 261196