1.75 - 1.80 arası bir yerde boyum. Yıllar boyu 70-75 kilo takıldım, hiçbir zaman 75'in üstüne çıkmadım. Sonra sınav sürecim başladı, boş vakitlerde sürekli yemek yedim ve 98 kilo oldum. Obez kategorisine girdim, bu durumdan nasıl kurtulurum? Tipimden dolayı insan içine çıkamaz oldum. Şöyle betimleyeyim kendimi: Saç Kerem Aktürkoğlu, yüz Dursun Özbek, vücut Şahan Gökbakar.
Detaylar
Kim cevapladı?Tek yolu kalori açığı ve düzgün makro.
Geç kahvaltı, mümkünse sabah aç karna 30 dk hafif-orta tempo kardiyo, bolca kafein, 2 öğün yemek (ara öğün, meyve, ıvır zıvır kesinlikle yok).1.75 - 1.80 arası bir yerde boyum. Yıllar boyu 70-75 kilo takıldım, hiçbir zaman 75'in üstüne çıkmadım. Sonra sınav sürecim başladı, boş vakitlerde sürekli yemek yedim ve 98 kilo oldum. Obez kategorisine girdim, bu durumdan nasıl kurtulurum? Tipimden dolayı insan içine çıkamaz oldum. Şöyle betimleyeyim kendimi: Saç Kerem Aktürkoğlu, yüz Dursun Özbek, vücut Şahan Gökbakar.
Gün içinde mümkünse 30-40 dk ağırlık antrenmanı ve ağırlık sonrası HIIT kardiyo. (Bu ikili varsa sabah kardiyosu elenebilir; kalırsa süreci çok daha hızlandırır.)
Ve tabii ki kalori açığı, kaliteli makro; kilo vermek söz konusuysa yağ, protein, karbonhidrat sırasıyla çoktan aza, kaliteli ve en az 7 saat uyku.
Şeker ile ilişkiyi bitirmeyi söylememe gerek yok sanırım, tatlandırıcı kullanılabilir fakat yağ yakımını yavaşlattığını gösteren bazı durumlar var.
Bunları uygulayarak 2-3 ayda eski kilonuza dönebilirsiniz; dönemiyorsanız ya bazı şeyleri yanlış yapıyorsunuz ya da başka bir sıkıntı var demektir. Bu durumda bir doktor eşliğinde gerekli testleri (endokrinoloji, vitamin ölçümü vb.) yaptırarak kontrol sağlamalısınız.
Son düzenleyen: Moderatör:
- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.685
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.293
1.75 - 1.80 arası bir yerde boyum. Yıllar boyu 70-75 kilo takıldım, hiçbir zaman 75'in üstüne çıkmadım. Sonra sınav sürecim başladı, boş vakitlerde sürekli yemek yedim ve 98 kilo oldum. Obez kategorisine girdim, bu durumdan nasıl kurtulurum? Tipimden dolayı insan içine çıkamaz oldum. Şöyle betimleyeyim kendimi: Saç kerem aktürkoğlu, yüz dursun özbek, vücut şahan gökbakar.
Maymun az muz yemek çok zıplamak sonuç zayıflamak. Boğazını sıkı tutarsan kilo verirsin.
Şekeri nasıl keseyim hocam? Her şeyin içinde var, kepek ekmekte bile.Geç kahvaltı, mümkünse sabah aç karna 30 dk hafif-orta tempo kardiyo, bolca kafein, 2 öğün yemek (ara öğün, meyve ıvır zıvır kesinlikle yok).
Gün içinde mümkünse 30-40 dk ağırlık antrenmanı ve ağırlık sonrası HIIT kardiyo. ( bu ikili varsa sabah kardiyosu elenebilir, kalırsa süreci çok daha hızlandırır)
Ve tabii ki kalori açığı, kaliteli makro; Kilo vermek söz konusuysa yağ, protein, karbonhidrat sırasıyla çoktan az'a, kaliteli ve en az 7 saat uyku.
Şeker ile ilişkiyi bitirmeyi söylememe gerek yok sanırım, tatlandırıcı kullanılabilir fakat yağ yakımını yavaşlattığını gösteren bazı durumlar var.
Bunları uygulayarak 2-3 ayda eski kilonuza dönebilirsiniz, dönemiyorsanız ya bazı şeyleri yanlış yapıyorsunuz ya da başka bir sıkıntı var demektir bu durumda bir doktor eşliğinde gerekli testleri(Endokrinoloji, vitamin ölçümü vb.) yaptırarak kontrol sağlamalısınız.
Gıdaların içinde olandan bahsetmiyorum onu zaten isteseniz de kesemezsiniz, dediğiniz gibi neredeyse her gıdanın içinde var.Şekeri nasıl keseyim hocam? Her şeyin içinde var, kepek ekmekte bile.
Benim kesin diye bahsettiğim; Çaya kahveye atılan şeker, tatlılar, abur cuburlar, şeker oranı yüksek meyveler vb. vb.
Benzer konular
- Mesaj
- 12
- Görüntüleme
- 164
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
Elektronik EarFun Air Pro 4+ Hepsiburada premiuma özel 3.449 TL
- sawyerford
- Mesaj: 10