ALES çıkmışlar ve Yediiklim mantıklı olur.Çıkmış çok fazla vardır KPSS/öğretmenlik falan bir sürü sınav var. @SF26 daha hakimdir o alana. Bence şimdi başla aralıktan sonra branş denemelerine başlarsın. Ha bana kalırsa Türkçeyi bu kadar kasmaya gerek yok. AYT'yi TYT mat ve feni hallet en son çalışacak bir şey bulamaz isen abanırsın Türkçe ve sosyale.
@seeraddar bak unutmuşum Jet Paragraf ve Yargı ALES de olabilir.