İyi geceler hocam, teşekkür ederim tekrardan.

@Ayhan Dönmez hocam RAM'lerin önüne fan koyduğum için RAM RGB'lerini kapattım, sıcaklık biraz daha düştü. Ben de SCL4 denedim, bir de WTRL14 yaptım. Testlerde sorunsuz geçtim ama GDM kapalıyken hata aldım. Bu haliyle GDM açık mı daha iyidir yoksa eski halim mi sizce?

SCL 4 GDM kapalıyken çalışıyor ama tWTRL 14 GDM kapalıyken hata verdiriyor.

ZenTimings_Screenshot_29810142.6133101.webp
 
Son düzenleme:
İyi geceler hocam, teşekkür ederim tekrardan.

@Ayhan Dönmez hocam RAM'lerin önüne fan koyduğum için RAM RGB'lerini kapattım, sıcaklık biraz daha düştü. Ben de SCL4 denedim, bir de WTRL14 yaptım. Testlerde sorunsuz geçtim ama GDM kapalıyken hata aldım. Bu haliyle GDM açık mı daha iyidir yoksa eski halim mi sizce?

SCL 4 GDM kapalıyken çalışıyor ama tWTRL 14 GDM kapalıyken hata verdiriyor.

Eki Görüntüle 278282

Gear kapalı önceliğin olacak. Ben sana tWTRL 14 yapmanı söylememiştim ki, çünkü onun %100 hata vereceğini biliyorum M-Die'da. Gear kapalı açamazsın.

Gear kapalı ve 1.4V ne stabil oluyorsa o şekilde kullanman mantıklı. @Metin Baysal
 
M die bi tek mixed modda trfc değerlerinde daha iyi olduğunu sanıyodum scl de de daha iyi olduğunu bilmiyodum hatta ben sizin rehberinizi okumadan önce m die eski nesil her konuda a die dan zayıftır sanıyordum