Öncelikle işlemci ve işlemci soğutucu montajı hariç, diğer tüm işlemler parça parça sökülüp takılan bir yapboz gibi düşünülebilir. Özellikle RAM, ekran kartı ve SSD gibi bileşenler doğru slotlara takıldığında oldukça basittir. Ben 9 yaşından beri kendi parçalarımı kendim montajlıyorum. İşlemci konusunda ise gerekirse birinden yardım almak daha güvenli olabilir. Ancak diğer parçalar zaten anakart üzerine veya kasa içine monte edildiği için çok fazla stres yapmaya gerek yok. Eğer ekran kartı için detaylı temizlik arıyorsanız, kendi ekran kartı marka ve modelinizi internette “detaylı temizlik” şeklinde aratarak çekilmiş videoları izleyebilirsiniz.