F/P olarak önerdiğiniz ürün var mı? Hardline 3 Matrix kullanıyorum, bitmeye yakın. Dün 2 kg üstü 3.600 HB üzerinde vardı. Sabah alırım dedim, indirim bitmiş. Pınar Protein Pro+ içiyorum, 52 gr protein var içerisinde, sizce kullanmaya devam etmeli miyim?
Stok sorunları var, Migros'ta kalmıyor. ₺110 civarı fiyatı var, galiba ₺120 olacak. Stok bulamadım. Yüksek protein uygun şekilde nasıl alabilirim? Ek takviyeler gelişim için önerilere açığım. Görseldeki ürünleri kullanıyorum.
Multipower öneririm. Alman markası ve içeriği temiz olanlardan bir tanesi. Hardline, proteinocean falan bunları çok temiz bulmuyorum. Düzenli olarak Multipower içiyorum.