F/P olarak önerdiğiniz ürün var mı? Hardline 3 Matrix kullanıyorum, bitmeye yakın. Dün 2 kg üstü 3.600 HB üzerinde vardı. Sabah alırım dedim, indirim bitmiş. Pınar Protein Pro+ içiyorum, 52 gr protein var içerisinde, sizce kullanmaya devam etmeli miyim?
Stok sorunları var, Migros'ta kalmıyor. ₺110 civarı fiyatı var, galiba ₺120 olacak. Stok bulamadım. Yüksek protein uygun şekilde nasıl alabilirim? Ek takviyeler gelişim için önerilere açığım. Görseldeki ürünleri kullanıyorum.
Stok sorunları var, Migros'ta kalmıyor. ₺110 civarı fiyatı var, galiba ₺120 olacak. Stok bulamadım. Yüksek protein uygun şekilde nasıl alabilirim? Ek takviyeler gelişim için önerilere açığım. Görseldeki ürünleri kullanıyorum.