Tablo'nun Hynix-A için güncellenmiş halini kullan, problem olmaz, M ise eğer M kısmını kullan. HWiNFO tam mod aç, görünür orada, solda RAM modülü 1 tanesine tıkla, M ya da A yazar.

6000 CL30 için A-Die bellekte voltajı 1.35 ver üçünü de, DRAM VDD 1.35, VDDQ 1.35, VDDIO 1.35, sorunsuz açar. @Agarta 1.25 veriyorsa bellek açamayabilir, dediğim gibi yap onu ayarlarken.
Kontrol ettim de Hynix yazıyor sadece. A veya M bilgisi yok.