YouTube recep baltaş lian Li videosuna baktım o sebepten sordum üstadım. Alternatif nedir?@Shog, genel olarak Lian Li AiO ürünlerinde bir kronik sorun vs. görmedim, öyle kolay bozulmuyorlar.
Sadece Türkçe Windows yazılımında uygulaması sorun çıkarabiliyor soğutucudan bağımsız.
Önerdiğimiz bi' 2 kişi falan pompa sorunu yaşadı, sorunsuz şekilde değişim sağladılar diye hatırlıyorum. Ki zaten bu tarz durumlar şansa da bağlı.
Detaylar
Kim cevapladı?YouTube recep baltaş lian Li videosuna baktım o sebepten sordum üstadım. Alternatif nedir?
Ocypus Sigma L36 Pro veya L36, Thermalright Mjolnir Vision (UB Pro) olabilir.
348375
Deneyimli
- Katılım
- 5 Ocak 2026
- Mesajlar
- 1.052
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 460
Stok gelse de alsak.
Pompa cızırtı sesi yok değil mi bu modellerde? Daha yüksek bütçeye çıkmak mı gerekir? Yoksa bunları araştıracağım.Ocypus Sigma L36 Pro veya L36, Thermalright Mjolnir Vision (UB Pro) olabilir.
Pompa cızırtı sesi yok değil mi bu modellerde? Daha yüksek bütçeye çıkmak mı gerekir? Yoksa bunları araştıracağım.
Genel itibariyle yok, ama bunlar şansa da bağlı. İster 20.000 TL ister 8.000 TL verin pompa veya fanlardan CW/cızırtı gibi bir sesin gelmesi mümkün.
O durumda iade kolay bir yerden almak mantıklı olur mu hocam? Allah korusun bir problem çıkarsa diye? Ls720'den sessiz çalışır mı bu önerileriniz?Genel itibariyle yok, ama bunlar şansa da bağlı. İster 20.000 TL ister 8.000 TL verin pompa veya fanlardan CW/cızırtı gibi bir sesin gelmesi mümkün.
O durumda iade kolay bir yerden almak mantıklı olur mu hocam? Allah korusun bir problem çıkarsa diye? Ls720'den sessiz çalışır mı bu önerileriniz?
Çalışır, dediğim gibi en kötü fan ayarı çekersiniz.
Sonuç olarak hem performans hem ses beklentisi olarak memnun edeceğini düşünüyorum.
Sadece CW vs. gibi belli başlı sorunlar için değil, genel olarak iadesi kolay yerlerden alınmaları taraftarıyım.
ThePrestige
Gelişen
- Katılım
- 21 Haziran 2026
- Mesajlar
- 45
- Beğeniler
- 7
Önümüzdeki süreçte R7 7800X3D veya R7 9800X3D geçmeye de niyetim var, kasam Lian Li O11 Dynamic Mini V2 Flow.
Bu iki model arasında kaldım. Şu anda Arctic Freezer 34 e-Sports Duo kullanıyorum ama yeterli gelmiyor. Bu arada dünden bugüne garip fiyat değişimleri olmuş. Lian Li sıvı soğutmada ses ile ilgili sorun yaşayanları okudum, sizce hangisini almalıyım?
Normalde bu model ile Arctic arasında kalmıştım, ileride kasayı TL fanlar ile doldurmak istediğim için ama 5K'den 9K'ye çıkmış 1 günde fiyat :/
Artics al kanka benim kasama sığsa bende Arctic almak istiyorum 63mm kalınlığı var fanlarla sığar ise kesinlikle Arctic al
Artics al kanka benim kasama sığsa bende Arctic almak istiyorum 63mm kalınlığı var fanlarla sığar ise kesinlikle Arctic al
Sessizlik isteyen birine Arctic önermek? Hmm, belki fan ayarı kurtarabilir ama sadece bir ihtimal.
ThePrestige
Gelişen
- Katılım
- 21 Haziran 2026
- Mesajlar
- 45
- Beğeniler
- 7
sessizlik kelimesini görmemişim ama db ayarını sabitlersen arctic de sessiz ve güzel çalışıyorSessizlik isteyen birine Arctic önermek? Hmm, belki fan ayarı kurtarabilir ama sadece bir ihtimal.![]()