İşlemci güç tüketiminde falan sorun yoksa kafana takma. YT'deki benchmark testlerinden %1, %0.1, voltaj ve güç tüketimini kıyasla.
X3D'ler oyunlar için çok verimli. Az watt - çok FPS alırlar. Sadece 7800X3D, yapısı yüzünden ısınmaya meyilli.
İşlemci güç tüketiminde falan sorun yoksa kafana takma. YT'deki benchmark testlerinden %1, %0.1, voltaj ve güç tüketimini kıyasla.
X3D'ler oyunlar için çok verimli. Az watt - çok FPS alırlar. Sadece 7800X3D, yapısı yüzünden ısınmaya meyilli.
@RPM Biraz geç dönüş yapıyorum, bu detayı belirttiğiniz için B850M Force diyorum ben de. Sorun yaşayacağını sanmıyorum, anakartlar ihtiyaca yöneliktir. X870E Godlike ile bu kart arasında 1 FPS dahi oynamaz. İşlemci zaten R7 7800X3D. A620M-K tak çalıştır kullanan çok kişi tanıyorum. Sorun yaşamazsınız kısaca. Ek tavsiye, BIOS güncellemeden EXPO açmayın. BIOS güncel kalması yeterlidir.