Default ve tak çalıştır kullandığınız için sorun göremedim. Yine de 60W çekerken 60-65 aralığı beklerdim o soğutucuya. Ortam sıcaklığı da etkiliyor.
@Jericho En azından dahili grafik kapatın, o da düşüş sağlayacaktır bir miktar. Bu değeri almanızda birinci etken ortam sıcaklığı, ikinci etken manuel ayarlama yapmamış olmanız. Silikona bağlı sıcaklıklar değişir, herkeste farklıdır. Ortam sıcaklığı ve soğutucu da aynı şekilde etkileyecektir.
hocam bu sıkıntı işte sıvı soğutma ise kontrol et çalışıyor mu termal macunu yenile amd için anormal bide x3d li bir işlemci. Sıkıntı büyük işlemci kendini limitlemiş bile yoksa 100 ü rahat görcek. kesinlikle soğutmanda bir sıkıntı var knk bu boost ayarı ile olcak iş değil