R7 9800X3D işlemcinin oyun esnasında 70 derece olması normal midir?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Jericho
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 207

Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
 

Dosya Ekleri

  • Adsız.pngoccct.webp
    399,2 KB · Görüntüleme: 20
Son düzenleme:
Macunda falan bir sikinti mi var acaba? Bir kontrol etseniz iyi olur. 100% yukte 72’yi gectigini gormedim ben.
 
Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
İnternette sıvı soğutma testlerinde bazen kullanıyorlar. Bu işlemciyi gayet normal 89'u geçmediği veya 85 civarı olmuyorsa sıkıntı yoktur.

Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
hocam bu sıkıntı işte sıvı soğutma ise kontrol et çalışıyor mu termal macunu yenile amd için anormal bide x3d li bir işlemci. Sıkıntı büyük işlemci kendini limitlemiş bile yoksa 100 ü rahat görcek. kesinlikle soğutmanda bir sıkıntı var knk bu boost ayarı ile olcak iş değil
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-23 034959.webp
    15,7 KB · Görüntüleme: 4
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…