Default ve tak çalıştır kullandığınız için sorun göremedim. Yine de 60W çekerken 60-65 aralığı beklerdim o soğutucuya. Ortam sıcaklığı da etkiliyor.
@Jericho En azından dahili grafik kapatın, o da düşüş sağlayacaktır bir miktar. Bu değeri almanızda birinci etken ortam sıcaklığı, ikinci etken manuel ayarlama yapmamış olmanız. Silikona bağlı sıcaklıklar değişir, herkeste farklıdır. Ortam sıcaklığı ve soğutucu da aynı şekilde etkileyecektir.
Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
Dosya Ekleri
Son düzenleme: