Default ve tak çalıştır kullandığınız için sorun göremedim. Yine de 60W çekerken 60-65 aralığı beklerdim o soğutucuya. Ortam sıcaklığı da etkiliyor.

@Jericho En azından dahili grafik kapatın, o da düşüş sağlayacaktır bir miktar. Bu değeri almanızda birinci etken ortam sıcaklığı, ikinci etken manuel ayarlama yapmamış olmanız. Silikona bağlı sıcaklıklar değişir, herkeste farklıdır. Ortam sıcaklığı ve soğutucu da aynı şekilde etkileyecektir.

Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
 

Dosya Ekleri

  • Adsız.pngoccct.webp
    Adsız.pngoccct.webp
    399,2 KB · Görüntüleme: 26
Son düzenleme:
Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
İnternette sıvı soğutma testlerinde bazen kullanıyorlar. Bu işlemciyi gayet normal 89'u geçmediği veya 85 civarı olmuyorsa sıkıntı yoktur.

Oda sıcaklığı ortalama 30 35 arası bu arada bu test Curve Optimizer -20 de yapıldı.
hocam bu sıkıntı işte sıvı soğutma ise kontrol et çalışıyor mu termal macunu yenile amd için anormal bide x3d li bir işlemci. Sıkıntı büyük işlemci kendini limitlemiş bile yoksa 100 ü rahat görcek. kesinlikle soğutmanda bir sıkıntı var knk bu boost ayarı ile olcak iş değil
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-23 034959.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-23 034959.webp
    15,7 KB · Görüntüleme: 11
Bir Cinebench'te benchmark yapın değerler ortalamanın üstünde geliyorsa muhtemelen agresif bir Boost yapıyordur ayrıca 80 derece absürt yüksek denilecek bir seviye de degil