5700X ile 220-280 alıyorum ama çoğu zaman 150-180 kadar düşüyor. Gerçi son 1-2 ayda hiç test etmedim. Ama genel olarak oyunun sorunu var. Ani FPS düşmesi çok yaşanıyor. Halen CS2 dahil olduğu motoru güncelliyorlar. Büyük ihtimalle o güncellemeleri de yavaş yavaş atacaklar. Şu anlık en günceli Deadlock üzerinde kullanıyorlar. O oyunu da yakın gelecekte yayınlamayı planlıyorlar.

Saçma sapna kişilere para falan yedirmeyin. Yapacağı şeyler basit girecek güncelleme yapacak, basit kullanıcının anlamadığı ince ayar falan yapacak. Ama inanın fark falan olmayacak. Ayrıca böyle şeyler forumda paylaşmak yasak diye biliyorum. İnsanları forumda yardım etmiyorsanız dışarı çekmeyin.

Saçmalığı anlamanız için atıyorum. Bilgisayarınıza bağlanıp oto ayar yapan bir yazılım yüklüyorlar. Kim bilir ayar dışında bilgisayarınıza neler bulaştırıyorlar.



Sisteminizin diğer özelliklerini de belirtin. Ama dediğim gibi CS2 muazzam bir optimizasyon beklemeyin. CS:GO'daki veya Valorant gibi istikrarlı sabit değerler veremiyor. Valve çözene kadar da sizin çok yapabileceğiniz bir şey yok. Daha önceden sanki monitör önerisi istemiştiniz, ben de size esporcular gibi 240-320 Hz arası artık neyse üstüne çıkmanıza gerek olmadığını belirtmiştim. Hatta bunu destekleyen daha tecrübeli insanların videoları var.

Mesela espor arenasında, turnuvadaki ağa bağlanıp oynamıyorsanız falan FPS olarak 540 Hz görseniz bile sunucu gecikmesi gibi şeyler zaten sizi geriye atacaktır. Videoda da buna değiniliyor. Yani 540 Hz falan kusura bakmayın ama bir tık şov ve enayi kandırma işi oluyor.




5600X ve 5700X arasında öyle çok bir fark yok zaten. Oyun içi çözünürlük ve ayar gibi faktörler de etkili performansa 1920X1080p oynuyorsan daha düşük alman normal bana göre 1280X1024 çözünürlük ile oynuyorum ben çünkü.

5700X ile 220-280 alıyorum ama çoğu zaman 150-180 kadar düşüyor. Gerçi son 1-2 ayda hiç test etmedim. Ama genel olarak oyunun sorunu var. Ani FPS düşmesi çok yaşanıyor. Halen CS2 dahil olduğu motoru güncelliyorlar. Büyük ihtimalle o güncellemeleri de yavaş yavaş atacaklar. Şu anlık en günceli Deadlock üzerinde kullanıyorlar. O oyunu da yakın gelecekte yayınlamayı planlıyorlar.

Saçma sapna kişilere para falan yedirmeyin. Yapacağı şeyler basit girecek güncelleme yapacak, basit kullanıcının anlamadığı ince ayar falan yapacak. Ama inanın fark falan olmayacak. Ayrıca böyle şeyler forumda paylaşmak yasak diye biliyorum. İnsanları forumda yardım etmiyorsanız dışarı çekmeyin.

Saçmalığı anlamanız için atıyorum. Bilgisayarınıza bağlanıp oto ayar yapan bir yazılım yüklüyorlar. Kim bilir ayar dışında bilgisayarınıza neler bulaştırıyorlar.



Sisteminizin diğer özelliklerini de belirtin. Ama dediğim gibi CS2 muazzam bir optimizasyon beklemeyin. CS:GO'daki veya Valorant gibi istikrarlı sabit değerler veremiyor. Valve çözene kadar da sizin çok yapabileceğiniz bir şey yok. Daha önceden sanki monitör önerisi istemiştiniz, ben de size esporcular gibi 240-320 Hz arası artık neyse üstüne çıkmanıza gerek olmadığını belirtmiştim. Hatta bunu destekleyen daha tecrübeli insanların videoları var.

Mesela espor arenasında, turnuvadaki ağa bağlanıp oynamıyorsanız falan FPS olarak 540 Hz görseniz bile sunucu gecikmesi gibi şeyler zaten sizi geriye atacaktır. Videoda da buna değiniliyor. Yani 540 Hz falan kusura bakmayın ama bir tık şov ve enayi kandırma işi oluyor.





540hz'nin asıl olayı akıcılık. Akıcı olan bir görüntüyü daha rahat takip edip daha kolay reflex verebiliyorsun. Sadece rekabetçi oyuncuysan ve bütçen OLED almaya yetmiyorsa 360Hz ideal. Tabii 360+FPS stabil aldığını varsayıyorum. Her türlü oyunu oynuyorsan 240Hz ideal gene. Zengin sayılırım OLED alacağım dediğin zaman bas geç 360 veya 480Hz OLED o zaman bize sormana bile gerek yok.