Rozetler Moderasyon Ekibi tarafından verilmeli ve alınmalı

seeraddar

Yetkin
Katılım
25 Temmuz 2024
Mesajlar
3.456
Çözümler
11
Beğeniler
3.370
Aynı öneriyi daha önce de sundum. Saçma sebepler öne sürüp reddettiler. Ben birkaç saat öncesine kadar profesör rozetine sahiptim. Söyler misiniz, benim eğitim kategorisine ne katkım var? Katkım yok. Ben neden bu rozeti alıyorum da asıl alması gerekenler alamıyor?

Her kategorinin bilgili üyeleri zaten belli. Onu da geçtim, binlerce üye arasından buranın kemik kitlesini oluşturan üye sayısı en fazla 100-150 kişi. Bu rozetler, kategorilerden anlayan kişilere moderasyon tarafından verilmelidir.
 
Artı 14 Eksi
Bir de @Lotr Manyağı ve @Yener K abimizin rozeti özel.
Onların katkıları tartışılmaz, onlar isterse yönetimin başına geçebilir burada hiçbirimizin gıkı çıkmaz. Onlara saygımız sonsuz.
@Ayhan Dönmez'e manuel verildi diye biliyorum.
Mesela Ayhan abinin rozetinin manuel verilme sebebi gayet ortada. Adam şu an kanal kursa bu işle ilgili bu işte 'En iyiyim.' diyen adamı da sollayacak. Ben şunu savunuyorum; Atıyorum benim şu an aktif olarak profesör rozetim var ve katkı veriyorum vermiyorum burası tartışılır ama benim bu rozeti hak edip etmediğimi yönetimin onaylaması gerektiğini düşünüyorum. Bu işin doğrudan yönetime bağlanması lazım.
 
Sosyalde birçok üye var, uygun bulmadığınız rozeti raporlayarak kaldırılmasını isteyebilirsiniz. Tek tek modere etmek imkansız.
İşte raporla kaldırılmasından ziyade bu işte asıl rol alması gerekenin yönetimin bizati kendisi olması lazım, yönetim manuel alacak ve verecek. Moderasyon katkı verenlere bakacak, haftalık veya aylık raporla bunları yönetime iletecek ve yönetim uygun görürse rozeti verecek.
Rozet eğer anlam taşıyacak hâle getirilmek isteniyorsa bunun adabı bu olmalı.
 

Öyle olabilir, bot istek yollar insanlar kontrol eder. Eğitim konusunda kaç çözümün var mesela gibi gibi.
 
@SF26, hoca herkesin eş değer düşündüğü bir forum ortamında iyi diyorsun, hoş diyorsun da inan bana öyle bir kitle var ki site güncellemesine bile niye güncelleniyor, af gelirse niye af geliyor, af gelmezse niye af gelmiyor gibi saçma sapan her şeye maydanoz muhalefeti olan tayfa var. Bunlar yönetime adam kayırıyor diyecekler. Halihazırda moderasyonla aranızda birkaç profil mesajı varsa bile bu sefer gidip siz moderasyonun kankası ilan ediliyorsunuz. Saçmalık değil mi, evet ama böyle bir güruh var işte.
 
Mesela bana göre @mr.esat ve @Testo Unit 'in eğitim kategorisine katkısı benden daha çok, bu adamların alması gerekir. Benden önce alması gerekenler onlar.

O imkansız işte. Hangi üyeyi denetleyeceksin de vereceksin tek tek.
Her kategoride belli kişiler var hocam zaten, moderasyon ayıklar her türlü.

Yönetim bunların başını ezebiliyor sonuçta, problem yok.
 
Onlar kimin umrunda? Forumdan çekip gitseler ne değişir ki?
 
Onlar kimin umrunda? Forumdan çekip gitseler ne değişir ki?
Onlar otururlar abi, foruma kimsenin uğramamasından yanar dururlar. Gelip de ortak olayım, birkaç mesaj ekleyeyim dolanıma demezler. Uzaktan uzaktan bakarlar sadece, sorsan forum kültürüne katkı sağlamış olurlar.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…