Hocam servisten geldiğinden beri BF6 ve Cyberpunk 2077 denedim. Daha önce bunlarda yine sorun yaşıyordum en çok %1 lowlarda ama Dying Light The Beast öyle değildi, çok daha iyiydi %1 ama yine de FPS droplar devam ediyordu servise vermeden önce. Peki bu oyunda neden %1’ler daha iyi ve yine de 14 FPS’e düşüşler vardı? Buna ne sebebiyet veriyordu?
Servisten geldiğinden beri daha yeni indirdim, bu akşam onda da test yapacağım.
Hocam en son dün bunlara yazdım sorunun devam ettiğini ve çözülmediğini.
Onlarda cevap verdi video atabilir misiniz falan diye biz test ederken herhangi bir sorunla falan karşılaşmadık diye neyse attım kanıtları sonra yazmadılar bugün de cumartesi zaten bunlar bir iki gün daha yazmaz pazartesi anca bakarlar gene servise falan teslim edin diyecekler yüksek ihtimal ben artık bunlarla uğraşmak istemiyorum direkt THH başvurusu yapmalı mıyım? Daha önce hiç yapmadım.
Ya da yine bunları mı bekleyeyim? Bilemiyorum olmadı her ikisini de yapmak istiyorum. Hem başvuru yaparım hem servise yollarım kafasındayım artık boş boş durmaktan her oyunda bunu incelemekten sıkıldım.
@Ayhan Dönmez @SunseTTime