Ben 5600 + 7800XT ile 1440p de her oyundan tam verim alamadım. 5600 bence 6900XT'yi 1080p de tam anlamıyla besleyemeyecektir. 4070 ve 7800XT olabilir. 7800XT ile 5600 kullanırken 5700X3D yükselttim. 1440p de FPS artışı çok düşük oldu ama oyunlardaki akicilik arttı. %1 %.1 FPS ile ilgili olsa gerek.
 
Ekran kartına yatırım yapmak amacıyla anakart ve işlemciden kısılmış.

Sırf anakart yüzünden hazır sistem tercih etmiyorum.
 
Ben 2K da 3090 ile 5600 kullanıyorum. Darboğaz yaşamıyorum. Gerekirse scale açıyorum.