ahmetmelihalemdar
Uzman
- Katılım
- 15 Aralık 2025
- Mesajlar
- 160
- Beğeniler
- 98
Valla @SalimBdk hiç söylemedi böyle kullandığını. 320 w tdp ile çalışan ekran kartına tek 8 pinden beslemek hic mantıklı değil tabi.2 ayrı kablo var.
Eki Görüntüle 260545Eki Görüntüle 260546
Salim ve sendeki x1 yazandan 2 adet olmalı, yani sağdakinden. @Alcheinz
@ahmetmelihalemdar ile bunu bir gözden geçirtin Salim, çok sağlıklı değil uzun vade.
Anakart pcie soketinden 75 w da destek alıyor.
Standartta 150-200 watt arası ceken tek 8 pin uzerinden, zaman zaman pik yaptiginda 400-500 watt arasi sicrama yapiyor tgp de.
Uzun vadede kablonun pinleri erimezse şaşırmam.
3 x 8 pin li 9070 xt cikaran markalar asus prime xfx mercury gigabyte gibi aslinda en stabil ve sağlıklı şekilde kablolara gerilim veriyor kötü görünüyor orası ayrı
2 ayrı kablo var.
Eki Görüntüle 260545Eki Görüntüle 260546
Salim ve sendeki x1 yazandan 2 adet olmalı, yani sağdakinden. @Alcheinz
@ahmetmelihalemdar ile bunu bir gözden geçirtin Salim, çok sağlıklı değil uzun vade.
SAPPHIRE::::Customer Service Center
"Product Warranty will not be deemed valid even if returned after purchase for the following cases: ... Products that become non-functional due to improper use by the customer. Products that are defaced or physically damaged and modified by customer."
Müşteri tarafından uygunsuz kullanım nedeniyle işlevini yitiren veya fiziksel hasar gören ürünler doğrudan garanti dışı kalır. Tek bir PCIe kablosuyla daisy-chain bağlantı yapmak teknik olarak "uygunsuz kullanım" sınıfına girer. Çünkü bu bağlantı, kablonun ve kart üzerindeki soketin taşıyabileceği akım sınırını aşarak aşırı ısı üretir.
Son düzenleme: