Bazı arkadaşlar gibi, Ultra'yı biraz kazık buluyorum. Bence işlemcisi sizin için önemli değilse daha ucuz olabilecek olan S24+'a da yönlenebilir. Epey'deki verileri kıyaslayınca ayıptır söylemesi çok fazla gözle görülür, aradaki farka değer bir şey bulamıyorum. S25 ailesinin çıktığı gün hayal kırıklığına uğramıştım.
Her şey bir yana, S25 Ultra bir amiral gemisi olduğunu göz önünde bulunduralım. Depolamaya önem verdiğinizin farkındayım fakat 512 GB'lık ne saklayabileceğinizi çok fazla anlayamadım. Ben sizin yerinizde olsam, 256 GB'lık S25+ modelini tercih ederdim. Telefonlarda bence, 512 GB / 1TB depolaması çok geniş ve gereksiz. Ama çok fazla dosya saklayayım vesaire diyorsanız, SD kartlar ile takviye yapabilir, veya S25 Ultra'yı tercih edebilirsiniz.
Onun dışında bence, kamera, işlemci ve batarya gibi konularda malumunuz S25 Ultra çok iyi. S25+'a kıyasla tasarımları dışı çok iyi.
Sizin yerinizde olsam, hem paramdan tasarruf olsun, hem de o güzel tasarıma geri dönmek amacıyla S24+'ın 256 GB modelini, onun dışında ise illa S25+ / Ultra serisinden seçecek olsaydım S25'i seçerdim.
Aramızda kalsın, isterseniz S24 Ultra'ya da göz atın. Tabii tasarımı sizin için sorun çıkarmazsa.
Yazımda eğer hata varsa, affola. İyi sosyaller dilerim.