Çok mu kısa kestirdin yanlar ve enseyi? Ben berbere uzatacağımı söylediğimde sadece kulak hizasından aşağıyı sıfır gibi olmayacak şekilde kesiyordu. Daha üstlere de biraz makas atıyordu sadece. 2 ay önce kestirmiştim yanları ve şu an bayağı orantılı duruyor.
Evet, baya kısa kestirmiştim. Neyse, tecrübelenmiş oldum. Geri başa döndük.
2 gün sonra gelen güncelleme:
4E vurdum yine. Ama kafaya taktım uzatacağım. Hızlı uzuyor zaten ama ~15-17cm saçı 4E vurmak içimi acıttı.
7 Kasım 2025'den 19 Haziran 2026'ya Güncelleme:
8-9 aydır uzattığım saçı bugün kestirdim. Güzel bir serüvendi. Ortalama çene hizama geliyordu. Kestirmeden önce bir çok model denedim bir çoğunu yakıştırdım bazılarını yakıştıramadım ama sonuç olarak eski saç stilime geri döndüm