Burakkgc
Üyecik
- Katılım
- 28 Haziran 2026
- Mesajlar
- 1
- Beğeniler
- 0
SteelSeries Arctis Nova 7 Gen 2 kulaklığını kullanıyorum. İki bilgisayarım var: Biri dizüstü bilgisayar, diğeri ise masaüstü bilgisayar. Kulaklığı masaüstü bilgisayarımda kullandığımda, SteelSeries uygulamasındaki ayarlar her iki cihazda da aynı olmasına rağmen ses seviyesi dizüstü bilgisayara göre çok daha düşük oluyor.
Bu sorunu çözebilmem için yardımcı olabilir misiniz?
Bu sorunu çözebilmem için yardımcı olabilir misiniz?
Son düzenleyen: Moderatör: