Sürekli yüksek sıcaklıkta kullanmak iyi değil. Özellikle bu havalarda çok ısınması normal. POCO X7 Pro kullanıyorsunuz, ekstradan soğutucu fan alıp deneyebilirsiniz.
Kaldırmanın bir yolu var mı bilmiyorum ama kaldırmak doğru olmaz. Telefonun parçaları ısındığı için gelen yükü azaltmak adına kendisini kısıyor. Sınırı kaldırmak yerine ısı problemini çözmeniz daha iyi olur.
Sürekli yüksek sıcaklıkta kullanmak iyi değil. Özellikle bu havalarda çok ısınması normal. POCO X7 Pro kullanıyorsunuz, ekstradan soğutucu fan alıp deneyebilirsiniz.
Termal kısılmayla ilgili bir durum bu. Eger ayarlarda sıcaklık ust limiti ve performans kısılmasıyla ilgili bir sey yoksa, bu durumun onune geçemezsin. Yine belki batarya performans ayarları vardır, serinlik ve performansı ön plana alabildiğin ama bu da çoğunlukla oyunlarda etki etmez. Vantilator falan varsa onun önünde oynayarak desteklemeye calis.
Termal kısılmayla ilgili bir durum bu. Eger ayarlarda sıcaklık ust limiti ve performans kısılmasıyla ilgili bir sey yoksa, bu durumun onune geçemezsin. Yine belki batarya performans ayarları vardır, serinlik ve performansı ön plana alabildiğin ama bu da çoğunlukla oyunlarda etki etmez. Vantilator falan varsa onun önünde oynayarak desteklemeye calis.
Geçmiş olsun hocam. Mesela fotoğraf makinelerinin arkasına takilabilen sogutma fanlari oluyor. Benzer bir durum telefonlarda da var sanirim. Uyumlu bir sey alırsan epey efektif olabilir.