Ethem Efe
Üstün
Çoğu oyunda telefon ısınınca FPS azalıyor. Bunu kaldırmanın bir yolu var mı?
Sürekli yüksek sıcaklıkta kullanmak iyi değil. Özellikle bu havalarda çok ısınması normal. POCO X7 Pro kullanıyorsunuz, ekstradan soğutucu fan alıp deneyebilirsiniz.
Bildiğim kadarıyla yok.
Gözlerimde problem olduğu için rüzgarda duramıyorum maalesef.Termal kısılmayla ilgili bir durum bu. Eger ayarlarda sıcaklık ust limiti ve performans kısılmasıyla ilgili bir sey yoksa, bu durumun onune geçemezsin. Yine belki batarya performans ayarları vardır, serinlik ve performansı ön plana alabildiğin ama bu da çoğunlukla oyunlarda etki etmez. Vantilator falan varsa onun önünde oynayarak desteklemeye calis.
Fun Cooler 4 pro memnun eder mi sizce?Telefonun arka kapağı deri/kaplama olan versiyonunu mu kullanıyorsunuz?
Gözlerimde problem olduğu için rüzgarda duramıyorum maalesef.