Canepe
Uzman
Birkaç içerik gördüm, kodlamalarda hata yoksa sonucu çıkarıyorlarmış sıkıntı yok hocam dert etmeyin.
Son düzenleyen: Moderatör:
Kabul oldu mu sınavınız, bende ayt'ye atmayı unutmuş olabilirim korkuyorum.Bugün AYT sınavında cevap kağıdındaki optiği imzalamami söylediler. Yani imza yeri o kadar küçük ki gözle fark edilmiyor dün TYT sınavında kimse beni imza için uyarmadı ben de fark etmedim sadece kitapçık için imza uyarısı yaptılar. Yani şu an çok streslendim dikkatli bakmamak benim hatam ama gerçekten çok küçüktü imza yeri.
Olmuştu hocam.Kabul oldu mu sınavınız, bende ayt'ye atmayı unutmuş olabilirim korkuyorum.
Ben de TYT'ye atmayı unutmuştum ve sınav yine de kabul edildi.Kabul oldu mu sınavınız, bende ayt'ye atmayı unutmuş olabilirim korkuyorum.