Bugün AYT sınavında cevap kağıdındaki optiği imzalamami söylediler. Yani imza yeri o kadar küçük ki gözle fark edilmiyor dün TYT sınavında kimse beni imza için uyarmadı ben de fark etmedim sadece kitapçık için imza uyarısı yaptılar. Yani şu an çok streslendim dikkatli bakmamak benim hatam ama gerçekten çok küçüktü imza yeri.
Kabul oldu mu sınavınız, bende ayt'ye atmayı unutmuş olabilirim korkuyorum.