Uranos

Üstün
Katılım
29 Mayıs 2024
Mesajlar
1.990
Çözümler
2
Beğeniler
1.404
Yer
Adana
Hep merak etmişimdir, bu forumda bile daha eski işletim sistemi olan Windows 7’den az mesajı var. Sizce Windows 8.1 neden popüler olmadı? Ben hiç kullanmadım ama görüntüsü hoşuma gidiyor.
 
Hep merak etmişimdir, bu forumda bile daha eski işletim sistemi olan Windows 7'den az mesajı var. Sizce Windows 8.1 neden popüler olmadı? Ben hiç kullanmadım ama görüntüsü hoşuma gidiyor.

Win 8'den sonra insanlar genelde 7'ye döndü. Çoğu kişi şans vermedi.
Zaten çok geçmeden 10 çıkınca ona geçtiler.
 
Dokunmatik için yapılmış olup, saçma sapan markaların dokunmatik tabletleri dışında çok fazla dokunmatik cihazda görülmedi. Hala en iyi işletim sistemidir gözümde metro arayüzü olmasa.
 
Windows 8'i Metro UI yüzünden epey eleştirdiler, Windows 8.1 de yaklaşık 1 sene sonra bu durumu kapatmak için çıktı. Ben 2013-2017 arası 8.1 kullandim ve memnun kaldım, pek sorun yaşamadım.

8.1 ekrani kaplayan ve kontrolü zor olan arayüzü daha kontrol edilebilir hale getirdi, millet takmadı bile. Windows 8 kullanmaya başlayanlar 7'ye çoktan dönmüştü ve 8.1'den 2 sene sonra Windows 10 piyasaya sürüldü, 8.1 arada kaynadı gitti.
 
Windows 8.1 özellikle bazı ekran kartlarında ve oyun sistemlerinde aslında çok iyi iş çıkarıyordu fakat Windows 10 önünü kapattı. En sevdiğim tasarımlardan biri Windows 8.1'di.
 
Bence tam anlamıyla tamamlanmış tek işletim sistemi Windows 8.1 idi. Son hali tamamen kusursuzdu.
Kesinlikle katılıyorum.Windows 8.1 her yönden tamamen bir performans makinesiydi ve modern olan Win10 Win11 alt yapısını da zaten temel alıyordu.Ve bu arada arkadaşlar ek bilgi (şayet bilmeyen varsa) 8.1 hala güncel virüs koruma ve virüs tanımlarını defender üzerinsen almaktadır.(Güvenlik koruması ve virüs koruması ile tanımları,yoksa güvenlik açıkları kapatılmıyor diye biliyorum.)[Çünkü bizzat kendim deneyimledim ve güvenlik koruması alınabiliyor.Defender güncel 2026 tanımlarını alıyor.]
Ayrıca şunu da belirtmekte fayda var;Windows 8.1 hemen hemen piyasadaki her donanımla uyumlu idi ve çok hızlı,performanslı,dengeli ve gayet akıcı bir kullanışı vardı.Şahsen ben arayüz olarak da hep sevmişimdir.