Aynı durumdayım bende ikisi arasında kaldım. Osu, CS veya Valorant gibi oyunlar oynadığım için %70 hız %30 kontrol olan "storm"u değil de %60% hız %40 kontrol civarında olan "serenity"i düşünüyordum. Fakat çoğu kişi Storm'u alıp bu oyunlarda verim görünce şahsen kararsız kaldım.
Bu arada sizinle aynı isimde bir kullanıcının "Technopat" da geçen hafta açmış olduğu bir konu gördüm. Orada Storm'u satın almış olduğunuzu yazmışsınız, beğendiniz mi? Meraklandım biraz
ben serenity almayı düşünüyorum söylediğim gibi ve X-raypad jade veya ice V2 skatezlerini kullanmayı düşünüyorum. Sizin bu mouse pad için kullandığınız belli bir skatez var mı?