Katılım
8 Ağustos 2024
Mesajlar
154
Beğeniler
59
Herkese Merhaba,

Yeni mouse pad almak istiyorum ama iki model arasında kaldım. Wraith Ace Serenity ile Wraith Ace Storm arasında kaldım. Serenity şu an stokta yok ama tekrar stoklara girmesini beklemek mi mantıklı olur, yoksa Wraith Ace Storm alsam mı?

Aranızda deneyenler varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim!

Teşekkürler şimdiden!
 
Herkese Merhaba,

Yeni mouse pad almak istiyorum ama iki model arasında kaldım. Wraith Ace Serenity ile Wraith Ace Storm arasında kaldım. Serenity şu an stokta yok ama tekrar stoklara girmesini beklemek mi mantıklı olur, yoksa Wraith Ace Storm alsam mı?

Aranızda deneyenler varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim!

Teşekkürler şimdiden!
- Wraith Ace Serenity ve Wraith Ace Storm mouse padlerinin özelliklerini karşılaştır:
- Serenity: Genellikle daha geniş ve pürüzsüz bir yüzeye sahip, bu da daha konforlu bir kullanım sağlayabilir.
- Storm: Daha sert bir yüzeye sahip olması, hassasiyet gerektiren oyunlar için avantaj sağlayabilir.

- İhtiyaçlarınıza göre karar verin:
- Eğer daha fazla kayma ve rahat bir yüzey istiyorsanız Serenity’yi beklemek mantıklı olabilir.
- Eğer hızlı oyun tepkileri ve hassasiyet arıyorsanız, Wraith Ace Storm almayı düşünebilirsiniz.

- Stokta Wieder Kalmıyorsa:
- Eğer Serenity’nin gelen stok takvimine dair bir bilginiz yoksa, Storm’ı almayı değerlendirin, çünkü süresiz bir bekleme risklidir.

- Fiyat ve performans değerlendirmesi yapın:
- Her iki modelin fiyatlarını ve performansını göz önünde bulundurarak bütçenize uygun olanı seçin.

- Eğer sabırsızsanız, Storm’ı almak iyi bir alternatif olabilir, ancak Serenity’nin özellikleri daha çok ilgilinizi çekiyorsa beklemek de mantıklı olabilir.
 
Herkese merhaba,

Yeni mouse pad almak istiyorum ama iki model arasında kaldım. Wraith ace serenity ile Wraith ace storm arasında kaldım. Serenity şu an stokta yok ama tekrar stoklara girmesini beklemek mi mantıklı olur, yoksa Wraith ace storm alsam mı?

Aranızda deneyenler varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim!

Teşekkürler şimdiden!

Aynı durumdayım bende ikisi arasında kaldım. Osu, CS veya Valorant gibi oyunlar oynadığım için %70 hız %30 kontrol olan "storm"u değil de %60% hız %40 kontrol civarında olan "serenity"i düşünüyordum. Fakat çoğu kişi Storm'u alıp bu oyunlarda verim görünce şahsen kararsız kaldım.

Bu arada sizinle aynı isimde bir kullanıcının "Technopat" da geçen hafta açmış olduğu bir konu gördüm. Orada Storm'u satın almış olduğunuzu yazmışsınız, beğendiniz mi? Meraklandım biraz 😁 ben serenity almayı düşünüyorum söylediğim gibi ve X-raypad jade veya ice V2 skatezlerini kullanmayı düşünüyorum. Sizin bu mouse pad için kullandığınız belli bir skatez var mı?
 
Son düzenleme:
Aynı durumdayım bende ikisi arasında kaldım. Osu, CS veya Valorant gibi oyunlar oynadığım için %70 hız %30 kontrol olan "storm"u değil de %60% hız %40 kontrol civarında olan "serenity"i düşünüyordum. Fakat çoğu kişi Storm'u alıp bu oyunlarda verim görünce şahsen kararsız kaldım.

Bu arada sizinle aynı isimde bir kullanıcının "Technopat" da geçen hafta açmış olduğu bir konu gördüm. Orada Storm'u satın almış olduğunuzu yazmışsınız, beğendiniz mi? Meraklandım biraz 😁 ben serenity almayı düşünüyorum söylediğim gibi ve X-raypad jade veya ice V2 skatezlerini kullanmayı düşünüyorum. Sizin bu mouse pad için kullandığınız belli bir skatez var mı?

Ben ilk defa hız oranı bu kadar yüksek mouse pad kullanıyorum beklediğimden iyi kontrolü.