Selam,
Ön sipariş fiyatları da açıklanmışken yavaştan konsol alma işine girmem gerekiyor. Aslında şu an kafam Xbox'a çok daha yatkın, nedenlerini de aşağıda açıklıyorum:
- özel oyun durumu: PlayStation tarafındaki tüm özel oyunları oynadım. Oynamadığım tek tük oyun kaldıysa bile bunları ileride bir ara konsol kiralayarak bitirme şansım var.
- kontrolcü ergonomisi: PlayStation kontrolcüsü bana hiç ergonomik gelmiyor. PlayStation için asimetrik düzene sahip kaliteli kontrolcüler ise 15-20 bin TL bandından başlıyor.
- mevcut ekosistem: geçmişte uzun süre Xbox Series S kullandığım için hâlihazırda bir Xbox ekosistemim var; hem kontrolcülerim duruyor hem de hesabımda ciddi bir oyun birikimi mevcut.
- DualSense kararsızlığı: aslında DualSense'i deneyimlemeyi istemiyor değilim ancak hem bu özellikleri tam anlamıyla destekleyen oyun sayısı çok fazla değil hem de dediğim gibi, bana hiç ergonomik gelmiyor.
Fikirlerinizi bekliyorum. Bir de sizce aralarında çok fazla bir performans farkı olacak mıdır?