Ethem Efe
Üstün
Selamlar,
Ön sipariş fiyatları da açıklanmışken yavaştan konsol alma işine girmem gerekiyor. Aslında şu an kafam XBOX’a çok daha yatkın, nedenlerini de aşağıda açıklıyorum:
Ön sipariş fiyatları da açıklanmışken yavaştan konsol alma işine girmem gerekiyor. Aslında şu an kafam XBOX’a çok daha yatkın, nedenlerini de aşağıda açıklıyorum:
- Özel Oyun Durumu: PlayStation tarafındaki tüm özel oyunları oynadım. Oynamadığım tek tük oyun kaldıysa bile bunları ileride bir ara konsol kiralayarak bitirme şansım var.
- Kontrolcü Ergonomisi: PlayStation kontrolcüsü bana hiç ergonomik gelmiyor. PlayStation için asimetrik düzene sahip kaliteli kontrolcüler ise 15-20 bin TL bandından başlıyor.
- Mevcut Ekosistem: Geçmişte uzun süre Xbox Series S kullandığım için hâlihazırda bir Xbox ekosistemim var; hem kontrolcülerim duruyor hem de hesabımda ciddi bir oyun birikimi mevcut.
- DualSense Kararsızlığı: Aslında DualSense’i deneyimlemeyi istemiyor değilim ancak hem bu özellikleri tam anlamıyla destekleyen oyun sayısı çok fazla değil hem de dediğim gibi, bana hiç ergonomik gelmiyor.