XBOX Series X vs PlayStation 5 Pro

Teşekkürler. Aslında PlayStation 5 Pro alma imkanım var; en azından oyun çıkana kadar bütçemi ayarlayıp alabilirim gibi görünüyor. Amma velakin dediğim gibi, bahsettiğiniz üçüncü parti kontrolcüler maalesef çok pahalı. Üstelik benim tercih ettiğim asimetrik analog dizilimine sahip bir model bulmak çok daha zor oluyor.

Sırf ekstra donanım performansı için PlayStation tarafındaki yüksek oyun fiyatlarına bu kadar para gömmek ve alıştığım XBOX ekosistemini bir kenara bırakmak mantıksız geliyor. Öte yandan, oyunları bitirmiş olsam da PlayStation'ın genel konsol deneyimini ve DualSense gibi teknolojilerini de doğrudan kendi cihazımda tatmak istemiyor değilim; arada kalmış durumdayım.
 

Ben Xbox'u seçerdim onun haricinde PS5 için çok fazla 3. parti kontrolcü yok maalesef.
 
Xbox oyunlarının hepsi bilgisayarda oynanabiliyor ve kontrolcüsü çok ilkel.

PlayStation oyunları evet pahalı. CD'li alıp takas ile dönerek oynayabilirsiniz.
 
Sendeki kontrolcünün Xbox lisansı var mı? Varsa ekstra kontrolcü masrafın olmaz. Cihazla beraber gelen kontrolcüyü, beraber oynayacak birisi olmadığı sürece kullanmazsın. Böylece kısa vadede stick drift sorunu da yaşanmaz.

Bence Dualsense'in teknolojisi zaruri değil, opsiyonel. Konsol kullanımında da ekstra bir olayı yok, belki bir tık daha akıcıdır. Aşırı merak uyandıran bir tarafı da yok. Bana tamamen Apple vs Samsung gibi geliyor bu tarz konsol konuları. Evet, PS 5 cezbedici bir cihaz ama Xbox daha kullanıcı dostu. Bu kadarını kafaya takmak gereksiz.
 
Teşekkürler, evet lisanslı kontrolcülerim var, TMR stick olan. Yakında bir tane daha alacağım zaten.
 
Teşekkürler, evet lisanslı kontrolcülerim var, TMR stick olan. Yakında bir tane daha alacağım zaten.
Konsol için alacaksan bence ikincisi lüzumsuz masraf olur. Yedek olarak Xbox'ın kutusundan çıkan kotrolcü kalsa yeter. Canın sıkıldıkça dönüşümlü kullanmayacaksın sonuçta. Misafirle beraber oynamak için 9. Nesil kontrolcü fazlasıyla yeter.
 
Xbox için kullanılabilecek kontrolcülerin sadece Xbox'un kendi kontrolcüleri olduğunu sanmıyorsunuzdur umarım.
Başka kontrolcü olduğunu biliyorum. Zaten saçma olan XBOX fiyatının üstüne biraz daha para verip başka bir kol alacaksak zaten daha da saçma.
 
Başka kontrolcü olduğunu biliyorum. Zaten saçma olan XBOX fiyatının üstüne biraz daha para verip başka bir kol alacaksak zaten daha da saçma.
PS'de de çok farklı değil. Ayrıca bizim ülkede pahalı. Yurtdışında daha iyi dediğimiz 3. parti kontrolcüler, 9. Nesil ve Dualsense'den daha uygun fiyata satılıyor. Bazıları konsol için ekstra lisans istediği için daha pahalı olabiliyor. Bu da üreticinin elinde olan bir şey değil. Konsol üreticisi, kendi ürününden daha iyi olan kontrolcüyü daha uygun fiyata sattırmak istemeyebilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…