Sendeki kontrolcünün Xbox lisansı var mı? Varsa ekstra kontrolcü masrafın olmaz. Cihazla beraber gelen kontrolcüyü, beraber oynayacak birisi olmadığı sürece kullanmazsın. Böylece kısa vadede stick drift sorunu da yaşanmaz.
Bence Dualsense'in teknolojisi zaruri değil, opsiyonel. Konsol kullanımında da ekstra bir olayı yok, belki bir tık daha akıcıdır. Aşırı merak uyandıran bir tarafı da yok. Bana tamamen Apple vs Samsung gibi geliyor bu tarz konsol konuları. Evet, PS 5 cezbedici bir cihaz ama Xbox daha kullanıcı dostu. Bu kadarını kafaya takmak gereksiz.