Xiaomi 15 Ultra'nın yazılımı çok kötü

Katılım
13 Haziran 2024
Mesajlar
14.040
Makaleler
23
Çözümler
45
Beğeniler
16.586
Arkadasim yurt disi Xiaomi 15 Ultra aldigini soyledi. Ben de ver bir bakayim dedim. Boyle cirkin bir OS olamaz. Isterse kamerasi samanyolu galaksisini ceksin. Isterse islemcisi atomu parcalasin. Bir daha Xiaomi onermeyecegim. Kamerasi cidden harika ama benim estetigime hic uymadi yazilimi. Cihaz hiz olarak kullanisli olsa da cok cirkin bir yazilima sahip.

Siz ne dusunuyorsunuz?

Ayrica IOS'u kopyalamislar. Reklam falan gormedim telefonda.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Redmi kullanıyorum ama katılıyorum. Reklamları artık geçtim kimisi kapanıyor kimisi kapanmıyor ama neden Global ROM'da kendi arama uygulamanı koymazsın? Sırf bu aptal OS yüzünden ilk fırsatta S21 vesaire geçmeyi düşünüyorum.
 
Çok berbat bir grafiği var düşük bütçeli telefonlar gibi telefonlar gibi. Kalitesiz yazılım olduğunu düşünüyorum mesela herhangi gibi bir simge, tuş bu kadar çirkin dizayn edilmiş olamaz. Mümkünse Launcher'la kullansın telefonu.
 
Ben de Xiaomi 13 kullanıyorum, yeni aldım sayılır. HyperOS görüntü olarak güzel ama arka planda pek stabil değil. Bu arada Redmi ve POCO cihazlardaki HyperOS sürümleri arasında farklar var, bunu da unutmamak lazım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…