17 serisi POCO tasarımına sahip. Arka kamera adası.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.033
- Makaleler
- 9
- Çözümler
- 92
- Beğeniler
- 5.697
Hyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
Cyanogen
Üstün
- Katılım
- 8 Şubat 2025
- Mesajlar
- 1.198
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 32
- Beğeniler
- 1.308
Daha önceden elime Redmi cihaz geçmişti. Bu yüzden yazılımını az çok biliyorum ve size katılıyorum. Gerçekten animasyonları olsun, genel tasarımı olsun iOS'u kopyalamışlar. Ama kopyalama işini de becerememişler.
Ayrıca arayüzde optimizasyon diye bir şey yok. Tâbi optimizasyon cihazdan cihaza değişiklik gösterse de genel olarak HyperOS'un kendisi kötü.
Ayrıca arayüzde optimizasyon diye bir şey yok. Tâbi optimizasyon cihazdan cihaza değişiklik gösterse de genel olarak HyperOS'un kendisi kötü.
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.040
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.586
O gercekse cok gulerim Apple'a. Ben inanmiyorum Apple'in oyle bir aptallik yapacagini.
Belli olmaz. Umarım yapmazlar.O gercekse cok gulerim Apple'a. Ben inanmiyorum Apple'in oyle bir aptallik yapacagini.
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.040
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.586
S23 asagisi alma bence. S21 kotu. S22'de. S24 FE'de alabilirsin.Redmi kullanıyorum ama katılıyorum. Reklamları artık geçtim kimisi kapanıyor kimisi kapanmıyor ama neden Global ROM'da kendi arama uygulamanı koymazsın? Sırf bu aptal OS yüzünden ilk fırsatta S21 vesaire geçmeyi düşünüyorum.
Bence Cin ROM'lu vivo bak.Hyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
S24 FE'yi çok duydum. Kimisi öneriyor, kimisi önermiyor. Alacağım zaman kapsamlı bi konu açacağım.S23 asagisi alma bence. S21 kotu. S22'de. S24 FE'de alabilirsin.
Bence Cin ROM'lu vivo bak.
Hyper demeye bin şahitHyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
Hyper'dan çok BaloonOS gibi. Reklam koymaya devam et Xiaomi.- Katılım
- 2 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 2.909
- Makaleler
- 5
- Çözümler
- 101
- Beğeniler
- 1.628
Vay arkadaş bir ben memnunum sanırsam
.
Iphone ve Samsung dışında telefon alınmaması gerektiğini düşünüyorum.Arkadasim yurt disi Xiaomi 15 Ultra aldigini soyledi. Ben de ver bir bakayim dedim. Boyle cirkin bir OS olamaz. Isterse kamerasi samanyolu galaksisini ceksin. Isterse islemcisi atomu parcalasin. Bir daha Xiaomi onermeyecegim. Kamerasi cidden harika ama benim estetigime hic uymadi yazilimi. Cihaz hiz olarak kullanisli olsa da cok cirkin bir yazilima sahip.
Siz ne dusunuyorsunuz?
Kısmen katılıyorum. Xiaomi alınacaksa da yurt içi alınıp Custom ROM veya EU ROM gibi şeyler kurulmalı bence.Iphone ve Samsung dışında telefon alınmaması gerektiğini düşünüyorum.
Yeni konular
-
-
-
-
RTX 5060 Ti 8 GB sisteme NVIDIA G-Sync destekli monitör alınır mı?
- Mehmet Emre KARAGÖZ
- Mesaj: 0
-
-
-
-