Daha önceden elime Redmi cihaz geçmişti. Bu yüzden yazılımını az çok biliyorum ve size katılıyorum. Gerçekten animasyonları olsun, genel tasarımı olsun iOS'u kopyalamışlar. Ama kopyalama işini de becerememişler.😀
Ayrıca arayüzde optimizasyon diye bir şey yok. Tâbi optimizasyon cihazdan cihaza değişiklik gösterse de genel olarak HyperOS'un kendisi kötü.
 
Redmi kullanıyorum ama katılıyorum. Reklamları artık geçtim kimisi kapanıyor kimisi kapanmıyor ama neden Global ROM'da kendi arama uygulamanı koymazsın? Sırf bu aptal OS yüzünden ilk fırsatta S21 vesaire geçmeyi düşünüyorum.
S23 asagisi alma bence. S21 kotu. S22'de. S24 FE'de alabilirsin.

Hyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
Bence Cin ROM'lu vivo bak.
 
S23 asagisi alma bence. S21 kotu. S22'de. S24 FE'de alabilirsin.


Bence Cin ROM'lu vivo bak.
S24 FE'yi çok duydum. Kimisi öneriyor, kimisi önermiyor. Alacağım zaman kapsamlı bi konu açacağım.

Hyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
Hyper demeye bin şahit :hehehe: Hyper'dan çok BaloonOS gibi. Reklam koymaya devam et Xiaomi.
 
Arkadasim yurt disi Xiaomi 15 Ultra aldigini soyledi. Ben de ver bir bakayim dedim. Boyle cirkin bir OS olamaz. Isterse kamerasi samanyolu galaksisini ceksin. Isterse islemcisi atomu parcalasin. Bir daha Xiaomi onermeyecegim. Kamerasi cidden harika ama benim estetigime hic uymadi yazilimi. Cihaz hiz olarak kullanisli olsa da cok cirkin bir yazilima sahip.

Siz ne dusunuyorsunuz?
Iphone ve Samsung dışında telefon alınmaması gerektiğini düşünüyorum.