Haklısın. İğrenç arayüz. Reklamlı ana yazılım. En sonunda dayanamadım telefona Custom ROM attım. (yazılımı değiştirdim.) Pixel telefonların OS'u olan Pixel OS kullanıyorum. Telefonum Xiaomi POCO X5 Pro 5G. Reklam da bol bol vardı. Hepsinden kurtuldum. Şu an telefon uçak gibi hızlandı. Tek üzücü yanı, kurduğum ROM desteğinin kötü olması nedeniyle kamera kalitem düştü.Eki Görüntüle 152083
Çin veya Global taraflı 15 Ultra düşünüyordum. Tam olarak nesi kötü onu da söylememişsin ki. Hantal mı, ağır mı, ikonlar kötüyse bu kişisel tercihlerdir. Eski Xiaomi arayüzüne kısmen benziyor şu anki.
Ayrıca kafam da karıştı yani. Normal şartlarda 25 bine S24 FE alacaktım. Önüne gelen IMEI atma şansı var diye Xiaomi öneriyordu. Üstelik ara seri değil diye alayım diyorum konuya bir girdim maşallah herkes nefret ediyor.
Çin veya global taraflı 15 Ultra düşünüyordum. Tam olarak nesi kötü onu da söylememişsin ki. Hantal mı, ağır mı, ikonlar kötüyse bu kişisel tercihlerdir. Eski Xiaomi arayüzüne kısmen benziyor şu anki.
Ayrıca kafam da karıştı yani. Normal şartlarda 25 bine S24 FE alacaktım. Önüne gelen IMEI atma şansı var diye Xiaomi öneriyordu. Üstelik ara seri değil diye alayım diyorum konuya bir girdim maşallah herkes nefret ediyor.
ROM atabilmeniz için Boot Loader açık olması gerekiyor. Tabii sabır da istiyor ve telefon yazılımı değişeceği için yedek almak da gerekiyor. Yazılımsal olarak tamamen çökerse de korkmamak gerekiyor.
Yurt içi veya yurt dışı olması önemli değil. Yurt dışı ise cihazı sıfırlayınca IMEI kaybolma durumu varsa bulaşmayın.
Çin veya Global taraflı 15 Ultra düşünüyordum. Tam olarak nesi kötü onu da söylememişsin ki. Hantal mı, ağır mı, ikonlar kötüyse bu kişisel tercihlerdir. Eski Xiaomi arayüzüne kısmen benziyor şu anki.
Ayrıca kafam da karıştı yani. Normal şartlarda 25 bine S24 FE alacaktım. Önüne gelen IMEI atma şansı var diye Xiaomi öneriyordu. Üstelik ara seri değil diye alayım diyorum konuya bir girdim maşallah herkes nefret ediyor.
ROM atabilmeniz için Boot Loader açık olması gerekiyor. Tabii sabır da istiyor ve telefon yazılımı değişeceği için yedek almak da gerekiyor. Yazılımsal olarak tamamen çökerse de korkmamak gerekiyor.
Yurt içi veya yurt dışı olması önemli değil. Yurt dışı ise cihazı sıfırlayınca IMEI kaybolma durumu varsa bulaşmayın.
Hayır. IMEI işleminden sonra istediğiniz ROM kullanabiliyorsunuz. Belirli ROM kurulma sebebi ise işlemi yapan kişilerin "Ben bu ROM ile test etmiştim, bunun ile devam edeyim." şeklinde düşüncesi olması.
ROM'ların ülke sürümleri değil OS'un kendi sürümleri IMEI olaylarını tetikleyebiliyor. O yüzden ülke değiştirmek değil güncel olmaması bazen gerekebiliyor.