@Ayhan Dönmez hocam tekrardan selam. Öneriniz üzerine rehberinizdeki MSI M-Die kısmını uyguladım ve 2 sefer boot etmedi CMOS sıfırlamak durumunda kaldım. Bu yüzden yeni konu açıp BIOS'ta detaylı şekilde artık hangileriyle ilgili öneri verecekseniz bilmediğimden bayağı bir detaylı çekmiş bulundum. Umarım başarılı bir tuning yaparız. Önerilerinizi tekrardan bekliyorum.
NOT: Integrated Graphics kapalı, Wi-Fi-BT kapalı.
@Ayhan Dönmez hocam tekrardan selam. Öneriniz üzerine rehberinizdeki MSI M-Die kısmını uyguladım ve 2 sefer boot etmedi CMOS sıfırlamak durumunda kaldım. Bu yüzden yeni konu açıp BIOS'ta detaylı şekilde artık hangileriyle ilgili öneri verecekseniz bilmediğimden bayağı bir detaylı çekmiş bulundum. Umarım başarılı bir tuning yaparız. Önerilerinizi tekrardan bekliyorum.
NOT: Integrated Graphics kapalı, Wi-Fi-BT kapalı.
@romeus Nitro menüsü iletir misin? Advanced-AMD Overclocking-DDR Options-Nitro Enabled menüsü gerekli. CPU Switching Frequency Auto oluyor mu bir de? Yoksa elle mi 475 verdiniz?
@romeus Nitro menüsü iletir misin? Advanced-AMD Overclocking-DDR Options-Nitro Enabled menüsü gerekli. CPU Switching Frequency Auto oluyor mu bir de? Yoksa elle mi 475 verdiniz?
Yukarıda önerilen tüm ayarlardan sonra durum bu şekilde. Akıcılıkta biraz iyileşme var ama daha iyi olabilir gibi sanki. Averaj 900+ FPS'e 343 %1 FPS çok saçma geliyor. Ekstra test etmemi istediğiniz başka bir husus var mı ve siz ne düşünüyorsunuz? @Ayhan Dönmez
Yukarıda önerilen tüm ayarlardan sonra durum bu şekilde. Akıcılıkta biraz iyileşme var ama daha iyi olabilir gibi sanki. Averaj 900+ FPS'e 343 %1 FPS çok saçma geliyor. Ekstra test etmemi istediğiniz başka bir husus var mı ve siz ne düşünüyorsunuz? @Ayhan Dönmez
Daha mı iyi olması gerektiğini düşünüyorsunuz yani çıkan sonucun? VSOC istersen 1.2 bırak, 1.3 gereksiz olur. Bu ayarları kayıtladıysan Nitro 1-2-1/1-2-0 dene. VSOC/NB için AMD seçip 1.2 ver.
Yukarıda önerilen tüm ayarlardan sonra durum bu şekilde. Akıcılıkta biraz iyileşme var ama daha iyi olabilir gibi sanki. Averaj 900+ FPS'e 343 %1 FPS çok saçma geliyor. Ekstra test etmemi istediğiniz başka bir husus var mı ve siz ne düşünüyorsunuz? @Ayhan Dönmez