Etmemesi normal, Samsung çıksa imkan vardı. Micron'da neredeyse hiç şans yok. Düz EXPO açıp geçmen lazım. Nitro 1-2-1 alabilirsin, ona müsaade eder. 2200 FCLK stabilse o şekil kullanabilirsin. Bu kadar olur.
Etmemesi normal, Samsung çıksa imkan vardı. Micron'da neredeyse hiç şans yok. Düz EXPO açıp geçmen lazım. Nitro 1-2-1 alabilirsin, ona müsaade eder. 2200 FCLK stabilse o şekil kullanabilirsin. Bu kadar olur.
dediklerinizi yaptım hocam. amd pbo ayarlarında ise CO dan favori 2 çekirdeğe(0-1) -20 geri kalanlara -25 vermiştim. başka tavsiye ettiğiniz ayarlar varmıdır ? bu arada anakartım da rog strix b850-g modeli