Her şekilde 2024'den iyi gelmesi lazım hocam. Sos 1 çerezdi o yıl. TYT'de çerezdi. Bu yılkinden kolaydı.
Ben de zaten 24'den iyi gelecek diyorum, fazlası çıkmaz diyorum.
Ayrıca 24'ün belirleyicisi AYT Matematik'ti, bu sefer geometri+edebiyat belirleyici olacak yani sayısal tarafın savaşı EA'ya biraz daha fazla sıkıntı çıkarır gibime geliyor. Özellikle de TYT'nin 3-4 seneye göre -25 hariç- zorlaşmasıyla beraber 24' üstü ama fazlasının çıkmayacağı kesin bir sınav oldu.

Eyüp-Barış-Ergi çözenler patladı maalesef.
21-24 soru kalitesine 1-2 sene yaklaştıracaklarını sanmıyorum ben.
 
Ben de zaten 24'den iyi gelecek diyorum, fazlası çıkmaz diyorum.
Ayrıca 24'ün belirleyicisi AYT Matematik'ti, bu sefer geometri+edebiyat belirleyici olacak yani sayısal tarafın savaşı EA'ya biraz daha fazla sıkıntı çıkarır gibime geliyor. Özellikle de TYT'nin 3-4 seneye göre -25 hariç- zorlaşmasıyla beraber 24' üstü ama fazlasının çıkmayacağı kesin bir sınav oldu.


21-24 soru kalitesine 1-2 sene yaklaştıracaklarını sanmıyorum ben.
Bariz bir şekilde TYT öne çıkmaya başladı son 2 yılda. 24 TYT, 25-26'nın yanında zayıf kalıyor.
 
Ben de zaten 24'den iyi gelecek diyorum, fazlası çıkmaz diyorum.
Ayrıca 24'ün belirleyicisi AYT Matematik'ti, bu sefer geometri+edebiyat belirleyici olacak yani sayısal tarafın savaşı EA'ya biraz daha fazla sıkıntı çıkarır gibime geliyor. Özellikle de TYT'nin 3-4 seneye göre -25 hariç- zorlaşmasıyla beraber 24' üstü ama fazlasının çıkmayacağı kesin bir sınav oldu.


21-24 soru kalitesine 1-2 sene yaklaştıracaklarını sanmıyorum ben.
Eşit ağırlık için mi diyorsunuz 24'ten iyi gelecek diye?
 
Eşit ağırlık için mi diyorsunuz 24'ten iyi gelecek diye?
Düşüncem o yönde. Sayısal son 2 seneye göre net bir şekilde daha kolaydı. EA tarafında edebiyatı zorlaştırmışlar, bu da EA dengesini arttırır biraz ama sayısaldan gelecek hayalet sıralamalı çok öğrenci olacağı için 24' üstünde ama fazlasının çıkacağını düşünmediğim bir sıralama var.
AYT sınavıyla alakalı açılan konuda TYT Mat-Türkçe belirleyici olur dedim evet ama edebiyatın zorlaştığı ve sayısal kolaylaştığı bir ortamda onların belirleyiciliğinden ziyade hayalet sıralamalı öğrencilerin yoğunluğunu hesaba katmadım.
Bariz bir şekilde TYT öne çıkmaya başladı son 2 yılda. 24 TYT, 25-26'nın yanında zayıf kalıyor.
24' TYT zayıf kalmıyor, zayıf görülüyor. Bunun en büyük sebebi matematiksel işlemin az görünüyor olması, soruları çözdüysen matematiksel işlem yoğunluğunun farkına varmışsındır. Aşırı yoğun matematiksel işlem içeriyordu TYT Matematik. Felsefe desen boru gibi, fen desen basmışlar saf bilgiyi çöz babam çöz. Sorular 2022-2023'e göre daha uzun, bir tık daha kompleks.
 
8 yıllık YKS Edebiyat çıkmış sorularını çözmüş ve kaç tane edebiyatla ilgili soru bankası bitirmiş biri olarak, bu sene en zor Edebiyatlardan biri yapıldı, zordan ziyade saçmaydı. Edebiyat'ın diğer senelere göre çok ileri atacağını düşünüyorum.