Zotac RTX 5080 Solid Core için undervolt değerleri nasıl olmalı?

@ShadowLegion Başka bir markada undervolt yapmıştı diye hatırlıyorum, bu markayla ilgili de bilgisi olabilir.
 
Super, cok isime yaradi. Ayni ayarlari yaptim. Test icin ne onerirsiniz?
FH6 aç, Preset M ile oyna ghosting sorununu çözer bir de ekran kartına yük bindirir, FG açabilirsin ekran kartına binen yükü artırmak için.

CP 2077 girip Path tracing+x2FG açabilirsin.

CP 2077'de Path tracing açıp %75 özel DLSS(Tam 1080P) ile Aldığım FPS'yi buraya koyayım. 2k'da 1080P upscale için %75 ayarlanıyor. 4K monitör varsa %50'dir.



2977Mhz - 0.955v - 290/320watt arası.






Ekran kartını köküne kadar zorlayan bu tip açık dünya oyunlarda göçme kaçma olmuyorsa tamamdır varsay. Oyunlar bazen ekran kartının farklı birimlerini kökler, göçme kaçma yaşamaya başlarsan ilk bakacağın yer VRAM OC, sonra GPU Mhz olsun.

MSI AB'de Şöyle bir fan ayarım var. AC:Shadows oynuyorum misal 40-50 derece arası gezinir 220 wattt civarında, BF6 da aynı şekildedir. 300-320 watt çeken oyunlarda 64'lere kadar çıkar fazlası olmaz.

 


Dediginiz oyunlara bakarim yuklerim. Bu testin modasi gecmis gibi geldi bana
 
Eki Görüntüle 261403

Dediginiz oyunlara bakarim yuklerim. Bu testin modasi gecmis gibi geldi bana
FH6'da yaz ayı gelince bu ayarlarda sürekli crash yemeye başlamıştım. VRAM'e +1500 basılıydı.

+1500 demek ; GDDR7 ya ramler, +1 ekle ona. 1500/8=187.5Mhz efektif VRAM DDR Overclock demek aslında, kışın sorun yoktu.

Bu VRAM OC yaz ayı yüzünden tutmamış meğersem. 1000'e düşürdüm yani 1000/8=125Mhz reel OC. Sıfır göçme sıfır kaçma tertemiz.
 
İlk aldigimda yapmaliymisim. Ekstra +7% performans, 5-6 dereceye yakin daha dusuk sicaklik. Super bir sey.

Cok tesekkur ediyorum. Oyun testlerini de yaptim mi tamamdir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…