1782671222866.webp


Bendeki böyle:

Solid Core OC
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Super, cok isime yaradi. Ayni ayarlari yaptim. Test icin ne onerirsiniz?
FH6 aç, Preset M ile oyna ghosting sorununu çözer bir de ekran kartına yük bindirir, FG açabilirsin ekran kartına binen yükü artırmak için.

CP 2077 girip Path tracing+x2FG açabilirsin.

CP 2077'de Path tracing açıp %75 özel DLSS(Tam 1080P) ile Aldığım FPS'yi buraya koyayım. 2k'da 1080P upscale için %75 ayarlanıyor. 4K monitör varsa %50'dir.

1782673496553.webp


2977Mhz - 0.955v - 290/320watt arası.

1782673460308.webp





Ekran kartını köküne kadar zorlayan bu tip açık dünya oyunlarda göçme kaçma olmuyorsa tamamdır varsay. Oyunlar bazen ekran kartının farklı birimlerini kökler, göçme kaçma yaşamaya başlarsan ilk bakacağın yer VRAM OC, sonra GPU Mhz olsun.

MSI AB'de Şöyle bir fan ayarım var. AC:Shadows oynuyorum misal 40-50 derece arası gezinir 220 wattt civarında, BF6 da aynı şekildedir. 300-320 watt çeken oyunlarda 64'lere kadar çıkar fazlası olmaz.

1782673340837.webp
 
FH6 aç, Preset M ile oyna ghosting sorununu çözer bir de ekran kartına yük bindirir, FG açabilirsin ekran kartına binen yükü artırmak için.

CP 2077 girip Path tracing+x2FG açabilirsin.

Cp2077'de Path tracing açıp %75 özel DLSS(Tam 1080P) ile Aldığım FPS'yi buraya koyayım.

Eki Görüntüle 261401

Eki Görüntüle 261400




Ekran kartını köküne kadar zorlayan bu tip açık dünya oyunlarda göçme kaçma olmuyorsa tamamdır varsay. Oyunlar bazen ekran kartının farklı birimlerini kökler, göçme kaçma yaşamaya başlarsan ilk bakacağın yer VRAM OC, sonra GPU Mhz olsun.

MSI AB'de Şöyle bir fan ayarım var. AC:Shadows oynuyorum misal 40-50 derece arası gezinir 220 wattt civarında, BF6 da aynı şekildedir. 300-320 watt çeken oyunlarda 64'lere kadar çıkar fazlası olmaz.

Eki Görüntüle 261398
Superposition_Benchmark_v1.1_27480_1782673425.webp


Dediginiz oyunlara bakarim yuklerim. Bu testin modasi gecmis gibi geldi bana :D
 
Eki Görüntüle 261403

Dediginiz oyunlara bakarim yuklerim. Bu testin modasi gecmis gibi geldi bana :D
FH6'da yaz ayı gelince bu ayarlarda sürekli crash yemeye başlamıştım. VRAM'e +1500 basılıydı.

+1500 demek ; GDDR7 ya ramler, +1 ekle ona. 1500/8=187.5Mhz efektif VRAM DDR Overclock demek aslında, kışın sorun yoktu.

Bu VRAM OC yaz ayı yüzünden tutmamış meğersem. 1000'e düşürdüm yani 1000/8=125Mhz reel OC. Sıfır göçme sıfır kaçma tertemiz.
 
FH6'da yaz ayı gelince bu ayarlarda sürekli crash yemeye başlamıştım. VRAM'e +1500 basılıydı.

+1500 demek ; GDDR7 ya ramler, +1 ekle ona. 1500/8=187.5Mhz efektif VRAM DDR Overclock demek aslında, kışın sorun yoktu.

Bu VRAM OC yaz ayı yüzünden tutmamış meğersem. 1000'e düşürdüm yani 1000/8=125Mhz reel OC. Sıfır göçme sıfır kaçma tertemiz.
İlk aldigimda yapmaliymisim. Ekstra +7% performans, 5-6 dereceye yakin daha dusuk sicaklik. Super bir sey.

Cok tesekkur ediyorum. Oyun testlerini de yaptim mi tamamdir.