Detaylar
Kim cevapladı?YASEDEM
Deneyimli
İnternette baktım, birileri DD yansıması yazdırın diyor, birileri ISO yansıması yazdırın diyor. Nasıl yazdırayım?
Ben ISO yazdırmıştım sıkıntı çıkmadı. Sizde ISO deneyin isterseniz.
Mümkünse ISO bazen DD sorun çıkarabiliyor.İnternette baktım, birileri DD yansıması yazdırın diyor, birileri ISO yansıması yazdırın diyor. Nasıl yazdırayım?
Linux dagitimlarini DD olarak yazdirin bence.
10710
Uzman
Arch dağıtımları için dd önerebilirim. ISO bende hep sorun çıkarıyordu. Sizde çıkarmayabilir tabii ki.
Antoncehov
Çalışkan
- Katılım
- 30 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 36
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 8
Balena etcher ile hiçbir şeyi kurcalamadan yazdırmak en mantıklısı olur. Kendi karar veriyor zaten.
Benzer konular
- Mesaj
- 1
- Görüntüleme
- 153