Şimdi denedim hocam bakalım sanırım yemedi RAM'in ışıkları geldi çünkü 🤔
Kapanıp açılıyor şu an.
Hangisine basayım hocam?
Hocam ben F3'e basıp buraya kaydetmiştim ama.
Tekrar BIOS'tayken her şey defaulttayken F3'e basıp üstüne yazdım herhalde 🤦
Tamam hocam sorun yok Profile'i yükledim geri.

Eki Görüntüle 259921

Ama RAM'in ışıkları geri geldi giga uygulamasından kapatıyorum hocam.

Eki Görüntüle 259918

Eki Görüntüle 259920

A2-B2 nasıl şu anda? Nitro vs. mort olmuş.
 
Konunun başında size yaptırdığım ayarları tekrarlayın. PMU, MCR, Gear, Nitro vs.

Aynı hocam A2 B2.

Evet, Nitro'suz söyleyince baktım, bizim yaptığımız Nitro ayarları falan gitmiş.

Son halini kaydetsen gitmezdi. Baştan girmen lazım. Birçok ayar stok döndermiş. Load optimized demişsindir.
 
1782259019036.webp


Hepsini topladım hocam bakacağım şimdi gidip
 
Şimdi bakıyorum hocam sistem açılınca ss atcam

1782259594670.webp


Saati bilerek aldım hocam karışmasın diye.

1782259613658.webp


Şu an güncel bu şekilde.

Aynı gibi Hocam.

Bios'ta fan kısmını hepsini Full speed yaptım hocam.

Siz en son ne önermiştiniz?
 
PBO'yu açtım, şimdi hocam.
Hiçbir ayar yapılmadı hocam, ben Advanced'e aldım.
PBO +200/-25, scaler 8X var. Silikona bağlı bu, VT3 testi lazım.
Hocam, önceki sayfalardan mesajınızı buldum.

PBO için ayrı konuya gerek yok. Test bitince A2-B2 ve HWiNFO SS iletin tam ekran. Sonrasında BIOS'tan PBO menülerini iletin bana, Curve Optimizer dahil. VT3 testini iletirim. PBO'da zor bir şey yok.

Bu test çok yeterli değil ama 2.5-3 saat etsin derim minimum. Emin olun. Sonrasında BSoD verebilir.

Eksik var mı hocam?
İşlemciye pek güvenmiyorum ama bakalım.

1782260376373400050436296886065.webp


17822604297108929728120157655120.webp


17822604421983005746910319457231.webp


17822604865526656055979218869592.webp


17822605275844938914958810976711.webp


17822608886353209344981199170839.webp
 
Son düzenleme:
PBO'yu açtım, şimdi hocam.
Hiçbir ayar yapılmadı hocam, ben Advanced'e aldım.
PBO +200/-25, scaler 8X var. Silikona bağlı bu, VT3 testi lazım.
Hocam, önceki sayfalardan mesajınızı buldum.



Eksik var mı hocam?
İşlemciye pek güvenmiyorum ama bakalım.


Bu şekilde kullan, işlemciyi çok limitleme. 92 Temp. limit kadar takılsın kafasına göre. Önce VT3 -30 testine al.

1782261253631.webp


1782261337376.webp