- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.307
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.834
Şimdi denedim hocam bakalım sanırım yemedi RAM'in ışıkları geldi çünkü
Kapanıp açılıyor şu an.
Hangisine basayım hocam?
Hocam ben F3'e basıp buraya kaydetmiştim ama.
Tekrar BIOS'tayken her şey defaulttayken F3'e basıp üstüne yazdım herhalde
Tamam hocam sorun yok Profile'i yükledim geri.
Eki Görüntüle 259921
Ama RAM'in ışıkları geri geldi giga uygulamasından kapatıyorum hocam.
Eki Görüntüle 259918
Eki Görüntüle 259920
A2-B2 nasıl şu anda? Nitro vs. mort olmuş.