Payzer

Becerikli
Katılım
22 Mart 2026
Mesajlar
166
Makaleler
1
Beğeniler
109
Merhabalar,

Son zamanlarda forumda oyunun henüz sadece PlayStation için ön siparişe açılmış olmasına rağmen neden bu kadar çok GTA 6 konusu açıldığını gerçekten çok merak ediyorum. Önümüzde henüz 4-5 aylık bir süreç var. Daha oyunu kendi gözlerimizle görmeden, deneyimlemeden "Parası pahalı mı?", "Optimizasyon sorunu olur mu?", "Hikayesi şöyle mi olacak?" gibi sorular sormak hem yersiz bir gündem yaratıyor hem de hikaye tahminleriyle bir nevi spoiler niteliği taşıyor. Lütfen oyun çıkana kadar bu tarz asılsız veya erken soruları sormayı bırakalım.

Fiyat konusuna gelecek olursak, bence fiyatı günümüz piyasasına göre gayet normal. Bugün Resident Evil gibi yapımlar 53 dolar fiyat etiketiyle güncel kurda yaklaşık 2.500 TL civarında satılırken, GTA 6 gibi devasa bir yapımın 4.000 - 5.000 TL bandında çıkması oyun sektörünün şu anki küresel ve yerel gerçekleriyle tamamen uyuşmaktadır. Oyun çıkmadan bu tarz ön yargılı tartışmalarla forumu doldurmak yerine sabırla beklemek en mantıklısı olacaktır.
 
Oyun 4000 TL haberin olsun. Bir oyun 4000 TL. Bu adam ne sorsa haklı. Optimizasyon konusunun tartışılması çok normal çünkü insanlar belki bunun için bir üst model konsola geçecek. Hikaye hadi spoiler olur, haklısın desek. Pahalı muhabbetinin de çok normal olduğunu düşünüyorum. 4000 TL çünkü XD. Üstelik Türkçe dil desteği de yok.
 
En az 15 yıl oynanacak oyun için 5000 TL ucuz bile. Adamların yaptığı iş ortada kaldı ki önceki oyunlardan da biliyoruz.

Konu rağbet görsün diye açtıklarını düşünüyorum. Kendim de GTA 6 yazan bir şey görünce tıklamamak için zor duruyorum.
 
Merhaba,

Son zamanlarda forumda oyunun henüz sadece PlayStation için ön siparişe açılmış olmasına rağmen neden bu kadar çok GTA 6 konusu açıldığını gerçekten çok merak ediyorum. Önümüzde henüz 4-5 aylık bir süreç var. Daha oyunu kendi gözlerimizle görmeden, deneyimlemeden "Parası pahalı mı?", "Optimizasyon sorunu olur mu?", "Hikayesi şöyle mi olacak?" gibi sorular sormak hem yersiz bir gündem yaratıyor hem de hikaye tahminleriyle bir nevi spoiler niteliği taşıyor. Lütfen oyun çıkana kadar bu tarz asılsız veya erken soruları sormayı bırakalım.

Fiyat konusuna gelecek olursak, bence fiyatı günümüz piyasasına göre gayet normal. Bugün Resident Evil gibi yapımlar 53 dolar fiyat etiketiyle güncel kurda yaklaşık 2.500 TL civarında satılırken, GTA 6 gibi devasa bir yapımın 4.000 - 5.000 TL bandında çıkması oyun sektörünün şu anki küresel ve yerel gerçekleriyle tamamen uyuşmaktadır. Oyun çıkmadan bu tarz ön yargılı tartışmalarla forumu doldurmak yerine sabırla beklemek en mantıklısı olacaktır.

Zaten genelde 10 yılda bir tartışma oluyor. Aynısı GTA 5'te olmuştu. Bırak tartışsınlar. :D
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Normal bir oyun şu anda 60-70 dolara rahat satılırken GTA 6'nın 80 dolar olması çok iyi bu arada. Oyunu görmeden etmeden fiyat biçiyorsunuz diyorsunuz da. Bu Rockstar. Ubisoft veya EA değil. Yaptığı iş ortada ve yine çığır açacak bir işle geldiler. Ayrıca oyuna harcanan para ortada ve yıllarca geliştirme süreci geçirdi onu da hesaba katmak lazım. 80 dolar bayağı iyi fiyat. İsterse 800 dolar olsun yine alacaktık ki.
 
Ayrıca oyuna harcanan para ortada ve yıllarca geliştirme süreci geçirdi onu da hesaba katmak lazım. 80 dolar bayağı iyi fiyat. İsterse 800 dolar olsun yine alacaktık ki.
Bakın korelasyonu harbiden kuramıyorsunuz. Çok garip.

GTA 6'ya harcanan parayı zaten online'ı öyle bi ekarte edecek ki, bırak GTA 6'yı, GTA 5'in online'ı 6 yapılırken 6'nın maliyetini 80 defa ekarte etmiştir.


Oyuna harcanan paranın da hiçbir önemi yok. Aynı fiyata kaliteli oyun satarsan çok satar, kopya olduğu için de para kazanman satışınla doğru orantılı olur.

Yani maliyet karşılaştırmak saçmalık. Bomboş muhabbetler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bakın korelasyonu harbiden kuramıyorsunuz. Çok garip.

GTA 6'ya harcanan parayı zaten online'ı öyle bi ekarte edecek ki, bırak GTA 6'yı, GTA 5'in online'ı 6 yapılırken 6'nın maliyetini 80 defa ekarte etmiştir.


Oyuna harcanan paranın da hiçbir önemi yok. Aynı fiyata kaliteli oyun satarsan çok satar, kopya olduğu için de para kazanman satışınla doğru orantılı olur.

Yani maliyet karşılaştırmak saçmalık. Bomboş muhabbetler.
Tamam kardeşim ikna oldum kapitalizmin kölesi olmaktan vazgeçtim Youtube'dan izlerim artık oyunu sağ olasın :temenni::temenni::temenni: