integralsavar
Üyecik
- Katılım
- 26 Haziran 2026
- Mesajlar
- 6
- Beğeniler
- 0
Ayt mattan kaç işaretlediniz zorluğu ne seviyedeydi sizce?51.75 veya 50.75 AYT, 72.5 falan da TYT yaptım. Şahsen ben 20K bekliyorum. Senin 100K çok rahat gelir.
Ayt mattan kaç işaretlediniz zorluğu ne seviyedeydi sizce?51.75 veya 50.75 AYT, 72.5 falan da TYT yaptım. Şahsen ben 20K bekliyorum. Senin 100K çok rahat gelir.
19-1. Gayet kolaydı. Son 1-2 ay çalıştığım için oldu. Zamanım olsa fullerdim. Eyüp-Barış-Ergi çözenler patladı maalesef.Ayt mattan kaç işaretlediniz zorluğu ne seviyedeydi sizce?
1 2 ay çalıştığınız iyi olmuş. Ben aylarca ayt mat çalıştım. Böyle sorulacağını bilsem sözel derslere ağırlık verirdim...19-1. Gayet kolaydı. Son 1-2 ay çalıştığım için oldu. Zamanım olsa fullerdim. Eyüp-Barış-Ergi çözenler patladı maalesef.
Ben de zaten 24'den iyi gelecek diyorum, fazlası çıkmaz diyorum.Her şekilde 2024'den iyi gelmesi lazım hocam. Sos 1 çerezdi o yıl. TYT'de çerezdi. Bu yılkinden kolaydı.
21-24 soru kalitesine 1-2 sene yaklaştıracaklarını sanmıyorum ben.
Bariz bir şekilde TYT öne çıkmaya başladı son 2 yılda. 24 TYT, 25-26'nın yanında zayıf kalıyor.Ben de zaten 24'den iyi gelecek diyorum, fazlası çıkmaz diyorum.
Ayrıca 24'ün belirleyicisi AYT Matematik'ti, bu sefer geometri+edebiyat belirleyici olacak yani sayısal tarafın savaşı EA'ya biraz daha fazla sıkıntı çıkarır gibime geliyor. Özellikle de TYT'nin 3-4 seneye göre -25 hariç- zorlaşmasıyla beraber 24' üstü ama fazlasının çıkmayacağı kesin bir sınav oldu.
21-24 soru kalitesine 1-2 sene yaklaştıracaklarını sanmıyorum ben.
Eşit ağırlık için mi diyorsunuz 24'ten iyi gelecek diye?Ben de zaten 24'den iyi gelecek diyorum, fazlası çıkmaz diyorum.
Ayrıca 24'ün belirleyicisi AYT Matematik'ti, bu sefer geometri+edebiyat belirleyici olacak yani sayısal tarafın savaşı EA'ya biraz daha fazla sıkıntı çıkarır gibime geliyor. Özellikle de TYT'nin 3-4 seneye göre -25 hariç- zorlaşmasıyla beraber 24' üstü ama fazlasının çıkmayacağı kesin bir sınav oldu.
21-24 soru kalitesine 1-2 sene yaklaştıracaklarını sanmıyorum ben.
Düşüncem o yönde. Sayısal son 2 seneye göre net bir şekilde daha kolaydı. EA tarafında edebiyatı zorlaştırmışlar, bu da EA dengesini arttırır biraz ama sayısaldan gelecek hayalet sıralamalı çok öğrenci olacağı için 24' üstünde ama fazlasının çıkacağını düşünmediğim bir sıralama var.Eşit ağırlık için mi diyorsunuz 24'ten iyi gelecek diye?
24' TYT zayıf kalmıyor, zayıf görülüyor. Bunun en büyük sebebi matematiksel işlemin az görünüyor olması, soruları çözdüysen matematiksel işlem yoğunluğunun farkına varmışsındır. Aşırı yoğun matematiksel işlem içeriyordu TYT Matematik. Felsefe desen boru gibi, fen desen basmışlar saf bilgiyi çöz babam çöz. Sorular 2022-2023'e göre daha uzun, bir tık daha kompleks.Bariz bir şekilde TYT öne çıkmaya başladı son 2 yılda. 24 TYT, 25-26'nın yanında zayıf kalıyor.