Cipher10101
Uzman
Alınmaz çünkü yenilmiş telefon
Güya yenileniyorlar, ancak bunlara hep bilmediğimiz parçalar takıyorlar. Genelde kalitesiz oluyor.
Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın. Hiç mi alınmaz ya iyi çıkma ihtimali yok mudur?
Hocam heves değil de yani sıfırları pahalı olduğu için ve yenilenmiş cihazların fiyatları sıfırlara göre çok daha makul seviyede kaldığı için sormuştum.Hocam heves ediyor olabilirsiniz ama diğer hocalarımın dediği gibi çoğu, hatta hepsi, sizi uzun vadede üzecek türden. Pili çabuk biter, performans sorunları yaşarsınız, durduk yere telefon kapanır geri açılmaz, ekranı bir anda kararır ve görüntü gelmez. Yazılım problemleri, kamera stabilitesi, Face ID yavaşlığı, dokunmatik algılama gibi bir ton problem yaşayabilirsiniz. Forumlarda gezerseniz yenilenmiş telefon alıp da mutlu olan birini görmeniz çok mümkün değildir. Mutlu olması için önceki telefonunu S3 Mini falan olması lazım.