İkinci el alın, yenilenmiş almayın.
Yenilenmiş ayağına cihazı dahada kötü duruma getiriyorlar.
 
Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın. Hiç mi alınmaz ya iyi çıkma ihtimali yok mudur?
 
Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın. Hiç mi alınmaz ya iyi çıkma ihtimali yok mudur?

Hocam heves ediyor olabilirsiniz ama diğer hocalarımın dediği gibi çoğu, hatta hepsi, sizi uzun vadede üzecek türden. Pili çabuk biter, performans sorunları yaşarsınız, durduk yere telefon kapanır geri açılmaz, ekranı bir anda kararır ve görüntü gelmez. Yazılım problemleri, kamera stabilitesi, Face ID yavaşlığı, dokunmatik algılama gibi bir ton problem yaşayabilirsiniz. Forumlarda gezerseniz yenilenmiş telefon alıp da mutlu olan birini görmeniz çok mümkün değildir. Mutlu olması için önceki telefonunu S3 Mini falan olması lazım.
 
Hocam heves ediyor olabilirsiniz ama diğer hocalarımın dediği gibi çoğu, hatta hepsi, sizi uzun vadede üzecek türden. Pili çabuk biter, performans sorunları yaşarsınız, durduk yere telefon kapanır geri açılmaz, ekranı bir anda kararır ve görüntü gelmez. Yazılım problemleri, kamera stabilitesi, Face ID yavaşlığı, dokunmatik algılama gibi bir ton problem yaşayabilirsiniz. Forumlarda gezerseniz yenilenmiş telefon alıp da mutlu olan birini görmeniz çok mümkün değildir. Mutlu olması için önceki telefonunu S3 Mini falan olması lazım.
Hocam heves değil de yani sıfırları pahalı olduğu için ve yenilenmiş cihazların fiyatları sıfırlara göre çok daha makul seviyede kaldığı için sormuştum.
 
Alınmaz hocam paranıza yazık. Bizim ağzımız yandı çünkü bu durumdan. Batarya değişmiş diye aldık sonrasında bozuldu tanıdık telefoncuya götürdük bunun her tarafı değişmiş zor tamir ettim dedi. Ekranından tutun anakartına kadar değişmiş olabiliyor. Sonrasında bir ton problem yaşayabilirsiniz kısaca riske etmeye değmez. Artık kolay para kazanılmıyor.