İkinci el alın, yenilenmiş almayın.
Yenilenmiş ayağına cihazı dahada kötü duruma getiriyorlar.
 
Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın. Hiç mi alınmaz ya iyi çıkma ihtimali yok mudur?
 
Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın. Hiç mi alınmaz ya iyi çıkma ihtimali yok mudur?

Hocam heves ediyor olabilirsiniz ama diğer hocalarımın dediği gibi çoğu, hatta hepsi, sizi uzun vadede üzecek türden. Pili çabuk biter, performans sorunları yaşarsınız, durduk yere telefon kapanır geri açılmaz, ekranı bir anda kararır ve görüntü gelmez. Yazılım problemleri, kamera stabilitesi, Face ID yavaşlığı, dokunmatik algılama gibi bir ton problem yaşayabilirsiniz. Forumlarda gezerseniz yenilenmiş telefon alıp da mutlu olan birini görmeniz çok mümkün değildir. Mutlu olması için önceki telefonunu S3 Mini falan olması lazım.