-
P
HP Victus 15 laptop Valorant'ta 20-30 FPS veriyor
Merhaba, Ben HP Victus 15 laptopumda Valorant oynuyordum, sistem gereksinimlerine göre 250-400 FPS almam gerekirken 20-30 FPS almaya başladım. (Daha önceden de bunu yaşıyordum ancak restart attığımda düzeliyordu şimdi düzelmiyor, bilgisayara format attım ancak yine olmadı.) Yardımcı olur musunuz?- playtowin
- Konu
- fps kaybı
- Mesaj: 18
- Forum: Sistem Performansı
-
I
Discord için SplitWire kurulduktan sonra oyunlarda FPS düşüyor
Discord için SplitWire kurduktan sonra oyunlarda FPS düşüşleri yaşamaya başladım. Tam emin olamadığım için FPS düşüşüne neden olan şeyin ne olduğunu nasıl test edebilirim? Windows Bellek Test Aracı ile RAM testi yaptım, hata vermedi. Sorunun tamamen SplitWire kaynaklı olup olmadığını nasıl...- Inflect
- Konu
- drop fps fps drop oluyor
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
M
Ekran kartı undervolt işlemi FPS düşürür mü?
Selam arkadaşlar, Ekran kartı undervolt yaptım, CS2'de rekabetçi modunda 10-15 FPS kaybı yaşattı. Normal midir? İşlemci ile ilgili bir işlem yapmamama rağmen bu düşüş normal mi? Teşekkürler.- matterzi
- Konu
- ekran ekran kartı fps rekabetçi undervolt
- Mesaj: 11
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü Wine ile oyunlarda yaşanan düşük FPS problemi nasıl çözülür?
Arch Linux ve Sway kullanıyorum, Wine kurdum. Tüm paketler ve ekran kartı sürücüsü güncel. Herhangi bir oyunu açınca bazı oyunlar 1 FPS seviyelerinde çalışıyor. Bazı oyunlar 20 - 30 FPS arası. Herhangi bir oyundan 60 FPS gibi akıcı bir deneyim alamadım. Genellikle eski oyunlar 1 FPS çalışırken...- İnsan
- Konu
- düşük fps fps gaming oyun sway wine
- Mesaj: 5
- Forum: Arch Linux
-
30.000 TL'ye kronik sorunu olmayan laptop önerisi
Merhaba arkadaşlar. Üniversitede Bilgisayar Programcılığı eğitimi alacağım. Hem yazılım geliştirmek hem de FPS oyunları oynamak için olabildiğince sorunsuz, kronik sorunları olmayan ve fiyatının karşılığını veren bir cihaz arıyoruz. Bütçemiz 30 000 TL, ancak 35.000 TL civarına çıkabiliriz. En az...- sytx
- Konu
- 30 bin tl bilgisayar bilgisayar programcılığı fps laptop laptop önerisi yazılım
- Mesaj: 3
- Forum: Gaming Laptop
-
MSI Vector A18 HX laptop Valorant'ta düşük FPS veriyor
Laptopu aldım ben, daha fazla FPS beklerdim Valorant gibi oyunlarda ama 300 üstüne çıkmıyor. Saçma şekilde takılıyor. FPS kısıtlaması da getirmedim, sebebi nedir? Hangi ayarı açmam ya da kapatmam lazım? UV yapamıyorum onun da sebebini öğrenemedim.- urkanF
- Konu
- düşük düşük fps fps sorunu vector
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
A
Windows 11 yüklü sistemde, oyunlarda FPS kaybı yaşanıyor
Bu güncelleme 10'da yükleniyordu, 11'de yüklenmemiş. FPS kaybı bundan mıdır?- arda24142
- Konu
- fps kaybı
- Mesaj: 1
- Forum: Windows 11
-
B
İkinci ekrana geçince yaşanan FPS düşüşü ve video takılmaları, monitörün eski olmasından mı kaynaklı?
Merhaba, Sistemim aşağıda belirttiğim gibidir. İkinci ekran olarak oldukça eski bir monitör kullanıyorum ve onu VGA to HDMI dönüştürücü aracılığıyla bilgisayara bağlıyorum. İkinci ekranı açtığımda oyunlarda FPS düşüşü ve videolarda takılma gibi sorunlar yaşıyorum. Sizce bu problemler ikinci...- brayn98
- Konu
- fps monitör oluyor
- Mesaj: 1
- Forum: Teknik Destek
-
C
Assassin's Creed Odyssey'deki FPS drop sorunu tek modül RAM'den mi kaynaklı?
Bugün laptopa Assassin's Creed Odyssey yükledim ve oynadığımda 65 FPS'ten 10 FPS'e anlık düşüyor arada. Neden böyle oluyor? Acaba tek RAM'dan dolayı mı?- cagata
- Konu
- assassin's creed assassin's creed odyssey fps odyssey ram
- Mesaj: 7
- Forum: Teknik Destek
-
PUBG Mobile'da 120 ve 90 FPS veren telefon önerisi
PUBG Mobile oyununda 120 FPS ve 90 FPS veren iki ayrı cihaz önerir misiniz? (En ucuz) Hem PUBG Mobile oyununda 120 FPS + kamerası çok iyi olan + video/film izleme konusunda sıkıntı çıkarmayan bir telefon önerir misiniz? (En ucuz)- ardayms
- Konu
- fps mobile pubg telefon ucuz
- Mesaj: 18
- Forum: Telefon Tavsiyeleri
-
R
LOQ 15IAX9 laptopta oyunlarda aniden FPS düşüyor
Merhaba, CS 2 ve Dying Light oyunlarında sabit 144 FPS alırken FPS değeri bir anda 45-60 arasına düşüyor. HWiNFO programını oyun açıkken açtım, herhangi bir kısma vs. gözükmüyor. Sıcaklık değerleri aşağıdaki gibi: Laptopta Intel i5-12450HX işlemci, 4060 ekran kartı, DDR5 16 GB 4800 MHz RAM var.- rthlssxd
- Konu
- 15iax9 fps loq
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Masaya vurulması sonucunda sistemin sabit 4 FPS olması
Dün yaşadım. Kız arkadaşla Valorant oynarken öldüm ve nedense masaya vurdum. Masam çalışma masası olduğu için çok sağlamdır hareket dahi etmez, vurduktan sonra dinlediğim şarkı kasarak ilerlemeye başladı. Oyun bir anda 4 FPS sabit oldu ve üstte "sunucu düşük FPS" uyarısı verdi, masaüstüne zar...- xalvorath
- Konu
- fps
- Mesaj: 14
- Forum: Teknik Destek
-
B
Hogwarts Legacy RTX 4080 sistemde FPS düşüşü ve takılma sorunu
Merhaba, öncelikle forumda yeniyim. Epic Games üzerinden aldığım Hogwarts Legacy’de takılmalar yaşıyorum. Oyun başladığında her şey gayet iyiydi ancak bir süre sonra optimizasyon kaynaklı mı tam bilemiyorum ama FPS düşüşleri oluyor, takılmalar yaşanıyor. Oyun çıkalı epey zaman olmuşken hâlâ...- BARAN ER
- Konu
- drop fps hogwarts hogwarts legacy legacy
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
M
30 FPS video nasıl 60 FPS yapılır?
Merhaba, mobilden 30 ya da 24 FPS bir videoyu nasıl 60 veya 120 FPS yapabilirim? Bunu yapabilen bir site veya uygulama var mı?- mauro_baba
- Konu
- 30 fps fps nasıl video yapılır
- Mesaj: 8
- Forum: Film Kurgu & Montaj
-
FPS oyunları için DPI ayarı nasıl olmalı?
Bu DPI olayına fazla hakim değilim. Hep 1000 DPI kullanıyorum. Büyük çoğunlukla FPS olarak PUBG oynuyorum. Birçok profesyonel oyuncunun 400 DPI'da kullandığını okumuştum. Nasıl kullanmalıyım? Ayrıca oyun içinde de ince hassasiyet ayarı yaptım.- Kobra Ahmet Çakar
- Konu
- ayarı dpi fps nasıl olmalı
- Mesaj: 6
- Forum: Fare
-
FX506HCB laptop oyunlarda 15-20 FPS arası alıyor
Merhaba arkadaşlar. ASUS teknik destek'tende bir yarar olmayınca buraya yazmaya karar verdim. Eşimin 3 yıl önce aldığı ASUS TUF FX506HCB modeli laptop var. Bu bilgisayarda daha yeni elime geçti. Ben bugüne kadar hep masaüstü PC kullandığım içi bilmiyorum belki de ben beceremedim diye fikir...- diveblack
- Konu
- fps
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
A
Ryzen 7 5800X & RX 6800 XT GTA VI'da kaç FPS verir?
Merhaba, benim ana oyun bilgisayarıma dün itibari ile işlemci ve ekran kartı yükseltmesi yaptım. öncesinde R5 5600 ve RTX 3070 vardı bu halde bile ortalama bir sistemdi ancak GTA VI için yeterli olmadığını düşündüğüm bir sistem gibi geliyordu. imkanım varken sisteme işlemci ve ekran kartı...- AbdurrahmanUlaş
- Konu
- fps gta kaç sistem
- Mesaj: 2
- Forum: GTA VI
-
R5 7500F & RX 9070 XT sistemde LoL'de 190 FPS normal mi?
Arkadaşlar merhaba, PC yeni sistem. LoL’de bu FPS değerlerini alıyorum. Tüm driver’lar kurulu ve güncel. BIOS’tan çipsete, ekran kartına kadar her şey tamam. Bu normal mi? RAM: XPG LANCER RGB DDR5 1x16 GB 6000 MHz Ekran kartı: SAPPHIRE RADEON RX 9070 XT NITRO+ 16GB Anakart: ASUS PRİME B650M-R...- veridiasquo
- Konu
- 7500f fps lol r5 7500f
- Mesaj: 7
- Forum: Sistem Performansı
-
Çözüldü NVIDIA App'te FPS değeri görünmüyor
Ultra ayarlarda The Last of Us Part 1 oynuyorum ama FPS değerini göstermiyor. Çözümü var mı?- yusufumm07
- Konu
- app fps
- Mesaj: 9
- Forum: Diğer Yazılımlar
-
Çözüldü CraftRise'da 1.000 FPS'in üstüne çıkılmıyor
Arkadaşlar RAM'leri 6 GB'a kadar kullanmasını yükseltim, maksimum performans yükselttim ama yine de 1.000 FPS'i geçmiyor. Sebebi nedir? Normalde daha fazla alabilecek sistemim var. -
FPS Cap işe yarıyor mu?
Arkadaslar merhaba. Ben genelde oyunlarda FPS’i monitörün Hertz değerine sabitleyip oynuyorum. Örneğin oyun 180 FPS destekliyorsa, monitörüm de 180 Hz olduğundan FPS’i 175-180'e kitleyip öyle takılıyorum. Eskiden de böyleydi. 60hz monitor varken yine sabitleyip oynardım. Frametime çizgisi dümdüz...- SunseTTime
- Konu
- fps
- Mesaj: 13
- Forum: Sistem Performansı
-
L
Smooth Motion kullanırken FPS sabitlenmiyor
NVIDIA App'ten Smooth Motion teknolojisini aktifleştirdim çoğu oyunda işe yarıyor. Ancak FPS değerleri örnek olarak Raft oyununda 300'leri geçiyor. Bende V-Sync veya FPS kısıtlama yapmak istiyorum ancak işe yaramıyor, Smooth Motion'u kapamadığım sürece FPS sabitleyemiyorum. Ek olarak NVIDIA...- Lachesis
- Konu
- fps smooth motion
- Mesaj: 4
- Forum: Ekran Kartı
-
MSI RTX 5070 düşük performansta çalışıyor
Öncelikle sorunumu çözebilen, bilen olursa çok memnun olacağım. Gerçekten yardıma ihtiyacım var ve işin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. Yönlendirmelere, her şeye açığım açıkçası. Path of Exile 2'de oyunu yeni açmışken FPS 110-140 arası düşük ayarlarda değişmektedir. Ancak 10 dakika geçti...- berquen
- Konu
- drop fps fps drop gaming oyun rtx sorunu
- Mesaj: 9
- Forum: Teknik Destek
-
FurMark 2'de skorunuz nedir?
Sapphire Nitro RX 5700 XT OC+ kulanıyorum. hotspot sıcaklığım yüksek farkındayım fakat tahmin ettiğimden daha iyi skor aldım. Sizin sonuçlarınız neler karşılaştıralım? https://www.gpumagick.com/scores/1531021- lazye
- Konu
- fps furmark neler
- Mesaj: 7
- Forum: Overclock ve Soğutma
-
Galaxy A51, PUBG Mobile'da 40 FPS veriyor
PUBG Mobile oyununda Samsung A51 cihazım en düşük grafiklerde 40 FPS'i geçmiyor. Geliştirici seçeneklerinden YouTube'da gördüğüm birkaç ayarı yaptım ayrıca Galaxy Store uygulamasından oyun eklentileri uygulamasını kurup Game booster eklentisini cihaza yükledim ve grafikleri en düşüğe alıp FPS'i...- ardayms
- Konu
- fps galaxy mobile pubg sorunu
- Mesaj: 8
- Forum: Mobil Oyunlar
-
Monster Tulpar T7 v20 laptopta Rust düşük FPS veriyor
Arkadaşlar merhaba. Uzun süreli Rust oyuncusuyum. Önceden sorunsuz oynarken şu an fotoğraflarını atacağım sistemde 30 40 FPS almaktayım. Acaba darboğaz mı yaşıyorum? Veya farklı bir sorun mu var? Çünkü Rust oyunundayken ekran kartı kullanımı %27. İşlemci kullanımı ise %87. Bu arada laptop...- kerem1238806
- Konu
- düşük fps rust yavaş
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
FiveM için FPS pack önerisi
FiveM FPS pack önerisi.- Efruzbey
- Konu
- çözüm destek fivem fps öneri önerisi pack yardım
- Mesaj: 5
- Forum: Oyun Modlama
-
i3-10100F & RX 6500 XT sistemde GPU bellek frekansı düşüyor
RX 6500 XT, i3-10100F 2x8GB RAM sistemim var. Birkaç gün önce FPS düşmesi sorunumla alakalı bir konu açmıştım. Bu sorunu yaklaşık iki senedir çekiyorum. Bugün MSI Afterburner ile uğraşırken oyunlarda drop anında GPU bellek hızının (MHz) düştüğünü gördüm. Normalde 2500 MHz üzeri seyreden değer...- RMG
- Konu
- bellek drop fps fps drop sorunu
- Mesaj: 7
- Forum: Teknik Destek
-
B
RX 6900 XT ve 128 bit bellek veri yolunun stutter sorununa etkisi
Forumu aktif olarak takip ediyor ve bilgilerinizden faydalanıyorum bunun için herkese çok teşekkürler. Yaklaşık bir hafta önce olumsuz deneyimlerim olduğu ve dün ChatGPT ile konuşurken sorunun kaynağını bulmuş olduğuma inandığım için bunu sizinle paylaşmak istedim. Fark ettiğim şey örneğin 9060...- blunterzeus3715
- Konu
- drop fps fps drop sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Teknik Destek
-
CS2'de FPS değeri 50'lere kadar düştü
Genellikle 200-250 FPS civarında akıcı oynuyorum ama bazen de FPS 50-60'lara kadar düşüyor ve sabit kalıyor. Az önce de 50-60 FPS arasında gidip geldi. Bunun sebebi nedir, ne yapsam bu sorunu çözebilirim?- emilbreivik
- Konu
- cs2 düştü fps
- Mesaj: 1
- Forum: Oyun Teknik Destek